Klacht BCC: niet repareren van de bij BCC gekochte tv waarbij tevens verlengde garantie is gekocht

Klachtnummer
# 183404
Gebruiker
D.k.appelboom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Reparatie 25 juli aangeboden Ordernummer 201607P06438.
Herhaaldelijk contact gehad maar niemand weet waar de tv is gebleven. ER wordt beloofd terug te bellen maar dit gebeurt niet.

De oplossing

dat je correct wordt geholpen.

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste heer Appelboom,

    Een vervelende situatie, er loopt al een onderzoek, helaas neemt dit wat tijd in beslag, waarvoor excuus.

    Voor dit onderzoek heb ik nog wat informatie nodig:

    U heeft twee Philips tv’s aangeschaft bij BCC, een 32 en een 37 inch. De telefonische storingsmelding is gemaakt op de 32 inch. In uw mail aan ons geeft u aan dat het om de 37 inch gaat.
    Bij deze klacht op klachtenkompas geeft u aan dat het om de 32 inch gaat.
    Welk toestel is defect en door ons opgehaald?

    Mijn collega heeft gevraagd of u het pick-up/afgiftebewijs aan ons wilt sturen. Een fotokopie is voldoende.

    We zien dit graag tegemoet en mocht u nog vragen hebben ik het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Mieke
    BCC

Ook een klacht indienen over BCC?