Klacht BCC: Niet terugbetalen reparatie gedurende garantie

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 253598
Gebruiker
S. Balfoort
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In oktober 2016 is een nieuwe koelkast gekocht met extra garantie nadat de andere koelkast onder garantie niet meer te repareren was.
121,30 euro voor Whirlpoolmonteur zou op de rekening worden gestort maar ondanks vele telefoontjes wordt er niet gestort.
De kosten lopen nu ernstig op maar BCC laat het aankomen op een rechtszaak die voor hen hoge kosten met zich meebrengt.
BCC low quality no service moet het motto zijn

De oplossing

gewoon de kosten betalen 121,30 plus 42,= euro kosten direct betalen.
Namens mevrouw van Slogteren in Amsterdam

2 reacties

  1. Auteur
    S. Balfoort
    Datum
    Gezien de datum van vandaag...... tekenend
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen, zou u ons de aankoopnota van mevr. van Slochteren kunnen doormailen aan customercare@bcc.nl samen met de nota van de reparatie. Zodat wij kunnen bekijken wat er mis gaat. Judith

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S. Balfoort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hoewel alle papieren al in bezit zijn van BCC klantenservice gaan we het nog een keer proberen En dit is ook mijn laatste reactie, hierna zullen stappen worden ondernomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen