Klacht BCC: Niet terugstorten van aankoopbedrag

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 95771
Gebruiker
Wesley.dewit
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 5 januari een Bosch SMU50D45EU vaatwasser gekocht. Deze is geleverd op 10 januari. Deze is echter geleverd met een deuk in de deur. Na diverse keren naar BCC gebeld te hebben (terugbellen ondanks alle beloftes doen ze niet) besloten om de vaatwasser retour te laten ophalen. Deze is op 19 januari ook opgehaald. Nu zijn we meer dan 2 weken, en uren wachttijd van klantenservice, verder maar het aankoopbedrag is tot op heden niet teruggestort ondanks alle ''beloftes'' van BCC.

De oplossing

Ik wil het aankoopbedrag teruggestort hebben.

3 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Wij gaan navraag voor u doen bij onze financiële afdeling en komen hier binnenkort op terug.
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Volgens onze administratie is het bedrag op 5-2 terug gestort. Onze welgemeende excuses voor de vertraging hierin.
  3. Auteur
    Wesley.dewit
    Datum
    Geld is terug. De klantenservice van BCC blijft zeer slecht. En de 6 beloftes van BCC kunnen beter aangepast worden gezien dit gewoon misleidend is!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wesley.dewit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?