Klacht BCC: Niet werkende nieuwe Samsung Addwash wasmachine

Maxime1992

Op 28 augustus heb ik in de winkel in Tilburg een nieuwe Samsung Addwash wasmachine gekocht. Deze is op 4 september geplaatst en aangesloten in mijn huis. De eerste was (die de installateurs hadden aangezet) pompte niet af. Hier is een monteur voor gekomen op 9 september. Blijkbaar was dit al een fout van BCC: eerst had een serviceteam van BCC langs moeten komen die volgens mijn contact op 19 September hadden kunnen ruilen. Deze constateerde dat de machine gewoon afpompte en dat het wel een eenmalige fout zou zijn geweest. De monteur heeft het normale programma nooit getest omdat hij "daar geen tijd voor had". Ik heb op 9 September aangegeven gebruik te willen maken van mijn herroepingsrecht. Dit heb ik ook al eerder op 5 September, tijdens een telefonisch contact aangegeven. Nu heb ik vandaag een serviceteam van BCC over de vloer gehad die hebben gezegd dat ik een nieuwe machine zou krijgen. Vervolgens BCC klantenservice gebeld, zij zeiden dat er weer een servicemonteur moest komen.

Ik wil graag mijn wasmachine ruilen. De wasmachine terugnemen mag ook, dan koop ik (ergens anders) wel een nieuwe. Ik word horendol van het gebel met de BCC klantenservice, die overigens ook slecht bereikbaar is (lees: ik word gebeld met de vraag om terug te bellen, en sta uiteindelijk 20 minuten in de wacht. Daarna word ik geholpen, en word ik weer in de wacht gezet). Mijn laminaatvloer gaat ook naar de haaien met de waterschade van het lekken.
Overigens vind ik niet dat BCC de 5e van de 6 beloften in deze zaak heeft waargemaakt. Belofte 5 is "altijd de beste service. BCC garandeert dat de installatieservice monteur pas weggaat als het werkt". Dat is in mijn geval dus niet gebeurd, de wasmachine was al vanaf het begin kapot. Er is twee keer een service monteur langsgeweest, en twee keer zijn ze weggegaan zonder dat het product werkte.

Beste mevrouw Gerven,

Wat een vervelende situatie. Op de opgegeven adres gegevens kan ik de aankoop helaas niet terug vinden.
    Heeft u voor mij het ordernummer?

Mieke
    Maxime1992
    Het ordernummer is 8017879
    Beste mevrouw Greven,

Ondertussen is de situatie opgelost en wordt de machine morgen omgeruild.
    Namens BCC bied ik u graag excuses aan voor alle ongemak die u hieraan heeft gehad.

Mieke
    BCC

Ook een klacht indienen over BCC?