Klacht BCC: Nieuwe wasmachine werkt niet,al 4x compleet gerepareerd werkt nog steeds niet.

vdvlis

De behandeling in de winkel vind ik niet passen bij BCC: BESTE SERVICE EN PRIJS???
Ik ben op een zeer on juiste manier bejegend.

Geen omruiling maar mijn geld terug.

BCC

Helaas hadden wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgde voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.

Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

vdvlis
    Het gaat helemaal niet om de levering van een nieuwe wasmachine,
    maar om een wasmachine vanaf Januarie waar al steeds problemen mee zijn en die nog steeds niet wast.
    Verder over de belachelijke behandeling bij de BCC in Utrecht.

Geachte heer/mevrouw van der Vlis,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt.

Om uw klacht beter in behandeling te kunnen nemen verzoek wij u contact met ons op te nemen. U kunt ons bereiken op 0900 - 0555. Wij zijn van maandag t/m vrijdag te bereiken van 0800 - 2000 uur. Op zaterdag van 0900 - 1700 uur.

N. Timar

Ook een klacht indienen over BCC?