Opgelost door BCC: Nog steeds aan het wachten op geld retour.

content Opgelost
lilandra2001

Nog steeds geen geld retour. Zwaar beschadigde koelkast ontvangen. (Ik ga niet eens beginnen hoe slecht de communicatie toen al was) Deze is retour gestuurd en opgehaald op 18/4/17 Via de whatsapp klantenservice contact gehad over wanneer het geld retour zou komen waar op we het bericht kregen: "Na dat de koelkast is opgehaald zal het geld binnen 10 werkdagen worden gestort" Inmiddels is het 4/5/17 en nog steeds niks terug ontvangen. Weer contact opgenomen met de klantenservice via whatsapp, en die melden: "Ik heb net vernomen dat het bedrag vandaag terug gestort zal gaan worden. Binnen 5 tot 10 werkdagen kan je het door jou betaalde bedrag terugzien op het door jou doorgegeven IBAN" Waarom duurt dit zo lang, wanneer ik zelf een betaling kan doen die dag erna verwerkt kan zijn??

Wat ik hier krom in vind, is dat ik direct moet betalen bij levering (van een beschadigd product nog wel), en dat ik op mijn geld retour meer als 3 weken moet wachten! Dat is toch oneerlijk?!

Order: 002910782

Op z'n minst een excuus, uitleg waarom het zo lang duurt, en direct geld retour.

lilandra2001
Geld is ontvangen.

Ook een klacht indienen over BCC?