Klacht BCC: Nonchalant gedrag van de persoon die ons hielp en de afhandeling

Koenorossi

Wij hebben en laptop aangeboden voor reparatie. Dit zou 2 we=ken duren voor die terug kwam. Na twee mailtjes waarin stond hoe ik de reparatie kon volgen, kwam na 4 weken de mail waarin ons werd gemeld dat de laptop niet meer te repareren was en wij naar het filiaal moesten komen voor hoe nu verder. Wij er naar toe en onze eerste vraag, wij willen de kapotte laptop terug want er staan persoonlijke dingen nog op de harde schijf. Helaas meneer mevrouw dat gaat niet de laptop is vernietigd. Pardon zeiden wij, is dat normaal. Toen werd ons verteld dat er ergens in de reglementen staat dat hun dat zomaar konden en mogen doen. De regelementen zijn zodanig beschreven dat wij er niet uit kunne halen of dat echt zo is. Volgens ons is het toch nog altijd zo dat als er iets persoonlijks vernietigd wordt dat BCC daar een schriftelijke handtekening van ons voor nodig heeft.
Graag horen wij van U hoe het precies zit en wat wij hier tegen kunnen doen, wij zijn denk echt niet de enige die hiermee iets persoonlijks wordt afgenomen. Wij nemen het BCC ook heel kwalijk dat ze ons hier niet persoonlijk hebben voor benaderd en dat ze er maar van uit gaan dat iedere leek weet wat er in de regelementen staat en dat er ook van uit gegaan wordt dat je elke week maar een back up maakt.

De laptop is gelukkig nog in de garantie, het bedrag kregen wij terug via een tegemoet bon. Maar wij willen eigenlijk een excuus en dat BCC voortaan verteld wat de gevolgen zijn. En ons helpen met een laptop waar wij alles weer op kunnen doen wat we eerst ook konden en een CD of iets anders zodat wij weer een normale Windows hebben zonder dat wij daar weer even 110 euro voor neer moeten tellen.

Koenorossi
BCC heeft helemaal niets maar dan ook helemaal niets van zich laten horen. Ben helemaal klaar met die toko

Ook een klacht indienen over BCC?