Klacht BCC: Nu is het bezorg moment mijn schuld dat ik weer niet kan koken voor mijn kind

Dbudike

Ik kreeg vanochtend een bericht dat mijn inductie fornuis na een maand en 3 dagen geleverd zou worden. Net op het tijdstip dat ik mijn zoontje naar school moest brengen kreeg ik een telefoontje van de bezorger. Ze zouden er om 08:30 zijn. Mijn zoon moet om 08:30 op school zijn dus dat is niet een goed moment. Ik heb gezegd dat ik om 08:45 Weer thuis kan zijn maar dat kwam de bezorger niet uit.

Toen ik klantenservice belde vertelden ze mij dat de bezorger had aangegeven dat ik pas na anderhalf uur weer thuis zou zijn. Niet waar. Die man van de klantenservice had totaal geen begrip en had opgehangen in mijn oor. Ik probeerde een oplossing te zoeken omdat ik wel een andere datum kan kiezen maar als ik de 1e op de lijst ben ga ik mijn fornuis dus niet krijgen omdat ik mijn zoon elke dag naar school moet brengen. Hij zei dat ze het zouden proberen tot het zou lukken. Daar kan ik dus niets mee. Hoe dan ook kan iemand van de klantenservice niet de verbinding verbreken.
Er moet een manier zijn dat we wel de melding kunnen maken of kunnen samenwerken met de afdeling planning.

Dit is absoluut geen stijl! Zeer onbeleefd en er moet een oplossing zijn. Het kan niet zo zijn dat het nu allemaal aan mij ligt omdat ik mijn kind naar school moet brengen en daarom niet om 08:30 naar school kan brengen.

Ik heb nooit eerder zo een slechte ervaring gehad met een bestelling. Dit kan niet!

Ik wil met de planning spreken om aan te geven dat ik mijn kind om 08:15 naar school moet brengen en om die reden niet tussen 08:15 - 08:45 Niet thuis kan zijn.
De opslag is bij Schiphol Rijk dus sta ik als 1e op de lijst voor bezorging. Dat ga ik dus nooit redden en dan zegt die onbeschofte man van de klanten service dat ze het gaan proberen totdat het lukt. Schandalig dit. Echt waar

BCC
    Goedemiddag mevrouw Budike,

Mijn collega heeft u een e-mail gestuurd:

Beste mevrouw Deborah  Budike,

Bedankt voor je bericht vervelend dat de tijd dat je was ingepland niet goed uit kwam en dat de communicatie tussen jou en mijn collega niet goed is gegaan, ik begrijp je volkomen dat je kind op de eerste plaats komt. Gelukkig heb je gisteren met een andere collega een nieuwe bezorgdatum kunnen kiezen.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je verder nog vragen dan vernemen wij dat graag.

Team Klantenservice BCC

Ook een klacht indienen over BCC?