Klacht BCC: Onacceptabele lange reparatie wachttijd voor Bauknecht WAK Eco wasmachine.

Klachtnummer
# 182441
Gebruiker
c.meelker
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wasmachine defect op 5 aug. Verzekerd.
Reparateur kwam op 17 aug. Zonder onderdeel.
3 tot 6 dgn. besteltijd.
Nu blijkt: 12 dagen!!
Op 2-9 pas afspraak. tussen 8.00u en 18.00u.
4 ½ week zonder wasmachine in een meer personenhuishouden.
Moet contant betalen ( 250,00) voor naamloze factuur. (?) Geweigerd.
Diverse telefoontjes en mailtjes, zonder resultaat.
Wel een excuses kaartje.
Onacceptabel. Maar wat doe je eraan??

De oplossing

Ik wil dat er met spoed deze week nog een nieuwe printplaat in mijn wasmachine geplaatst wordt. Desnoods een uit een nieuwe voorraad wasmachine.
Ook wil ik niet vooraf contant ( geen mobiele pin!) betalen want het staat al vast dat ik garantie heb.
4 1/5 week zonder wasmachine is absurd en ik wil daarvoor ook gecompenseerd worden. Tenslotte heb ik 5 jaar garantie en BCC gaat er prat op dat ze zo'n goede service en snelle reparatie bieden. Persbericht en beloften op internet.
Een nieuwe machine staat binnen 1 of 2 dagen thuis en dan nu dit?
Ik ben al tientallen jaren vaste klant maar ik denk dat BCC mij kwijt raakt op deze manier.

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Goedemorgen heer, mevrouw Meelker,

    Wat vervelend dat u zo lang op het onderdeel van de Bauknecht moet wachten.
    Ik ga het uitzoeken voor u.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    Medewerker Customer Care
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Goedemorgen mevrouw Meelker,

    Wij hebben gisteren elkaar gesproken.
    Whirlpool kan vandaag niet meer langskomen maar wel a.s. maandag.

    Ik heb aan hun gevraagd om aan u door te geven welk dagdeel ze langs komen.
    BCC handelt de factuur af.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    Medewerker Customer Care
  3. Auteur
    c.meelker
    Datum
    De reactie van BCC klopt en ik ben het eens met de reactie.
    Whirlpool heeft nog niet gebeld of gemaild op welk dagdeel de monteur a.s. maandag langskomt. Dat hoor ik graag vandaag en niet pas maandagochtend.
    Het is dan nog altijd zo dat ik het vier weken zonder wasmachine heb moeten stellen, ondanks mijn verzekerde verlengde garantieperiode tot 5 jaar.
    Hiervoor is geen enkele compensatie ter sprake gekomen.
    Dat vind ik jammer en als zodanig een gemiste kans.
    Ik wacht de monteur af.
  4. Auteur
    BCC
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Meelker,

    ik heb Whirlpool gevraagd om het dagdeel van a.s. maandag aan u door te geven.
    Ik vind het jammer dat u lang op het onderdeel moest wachten.

    Dit kan ik helaas niet terugdraaien.
    Een mooie bos bloemen is naar u onderweg voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    Medewerker Customer Care