Klacht BCC: Ondeugdelijke tablet

Bijtje2

Al eerder deze klacht gemeld, maar deze was verdwenen van deze site. Kan dus niet reageren.
Lenovo tablet gekocht en na 4 weken teruggebracht naar BCC/Lelystad. Klacht blijkt gegrond. Reparatie gaat 4 tot 7 weken duren. Vervangend of leenapparaat: doen we niet aan.
Medewerker BCC reageerde op mijn klacht: gaat gemiddeld 3 weken duren.
Inmiddels is de tablet 3 weken weg en de reparatiestatus is nog steeds stap 3.

Een 4 weken oud apparaat valt onder de volledige garantie. Vervangend apparaat of leenapparaat zou op zijn plaats zijn.
Het volgend komt van de site van BCC:
Toch een defect product? We beschikken over een eigen technische dienst, zodat u snel en vakkundig wordt geholpen.

Bovendien bieden wij u een snelle reparatie, voor een aantal productsoorten een leenapparaat en anders een nieuw product.

BCC
    Er is navraag gedaan bij de reparateur. Het apparaat is nog niet hersteld. In uw geval gaat reparatie te lang duren. Er is besloten dat het apparaat geruild wordt, uw voicemail is ingesproken met het casenummer/omruilnummmer. Met dit nummer kunt u naar het filiaal.
    Bijtje2
    Vandaag, zaterdag 14-12 nieuw apparaat opgehaald bij BCC-Lelystad. (Dus na bijna 4 weken!) Helaas, dit apparaat heeft hetzelfde probleem. Er zal bij Lenovo navraag gedaan worden en maandag wordt ik teruggebeld. We wachten af.
    Mij lijkt de enige acceptabele oplossing: apparaat niet goed, geld terug.
    Bijtje2
    17-12 teruggebeld door BCC Lelystad: Klacht is bekend bij Lenovo. 18-12 Tablet terug naar BCC; gaat naar Lenovo voor reparatie. Kan 4 tot 6 weken duren en met de feestdagen nog langer!! Geen leenapparaat of geld terug, dus een ander merk tablet kopen zit er niet in.
    Uit de 6 beloften van BCC nummer5: "Bovendien bieden wij u een snelle reparatie, voor een aantal productsoorten een leenapparaat en anders een nieuw product".
    Bijtje2
    BCC vond het kennelijk niet nodig te reageren. Inmiddels is de tablet 7 weken weg. Geen uitzicht op een snelle reparatie of andere oplossing.
    "Low pricing, high service".
    Misschien kent BCC de betekenis van deze Engelse slogan niet...

Bijtje2

Ook een klacht indienen over BCC?