Klacht BCC: Oneerlijke situatie

# 191847
Sergo1

Als klant verwacht je wel eerlijkheid en dat is uit het programma npo 2 groen links niet gebleken. BBC manager wordt de vraag gesteld of hij wist over de energielabels die gebaseerd zijn op het eco programma. In dit geval ging het om de wasmachine en hij verteld dat hij het wel wist en dat het niet helpt om erbij te vermelden op het ernwrgielabel.

Schande voor Bcc omdat ik ook dr slechte service beproefd heb. Zij zouden Samsung klantenservice vragen mij te bellen voor de defecte koelkastdeur en dat is ook niet gebeurd. Hierbij mijnklacht die ook elders geplaatst zal worden

Beste heer Qoutb,

In het programma groen licht is de heer Roos van de brancheorganisatie van witgoedartikelen aan het woord. Niet de manager van BCC, het is wel opgenomen in een BCC filiaal. In het programma wordt ook vermeld dat in Europa is afgesproken dat het energielabel gebaseerd is op het eco-programma. Dit is dus geen keuze van BCC, het energielabel wordt bij alle verkopers van witgoed op deze zelfde manier aangegeven.

Bij de opgegeven klantgegevens kan ik geen Samsung koelkast terug vinden. Zou je mij het ordernummer en een klachtomschrijving willen geven, dan ga ik de melding alsnog doen.

Mieke
    Sergo1
    Beste Mieke,

Ik zit al buiten de garantietermijn en heb een nieuwe koelkast gekocht. Ik ben hiervoor twee keer de winkel binnen gelopen om te vragen of Samsung ooit nog een reageren wilt.

Mvg
    Beste heer Qoutb,

Jammer dat er niet gereageerd is, namens BCC bied ik u graag excuses aan.

Mieke
    BCC

Ook een klacht indienen over BCC?