Klacht BCC: Ontbinden koop nooit ontvangen e-reader BCC

Akkelien

Op 26 mei 2015 een kobo e-reader besteld. Deze heb ik nooit ontvangen. De postbode heeft het pakketje aan iemand anders overhandigd en hiervoor laten ondertekenen. Dit kwam uit onderzoek met post nl. Nou moest ik eerst zelf bij mijn buren checken of zij het pakketje aangenomen hadden. Niemand weet hier iets van. Dus ik ging weer contact leggen met BCC omdat ik dat zo afgesproken had. Het zou dan een kwestie worden tussen BCC en POST NL en ik zou mijn geld terug krijgen. Ik heb BCC al 3 x gemaild maar helaas geen respons. Op verschillende dagen en tijdstippen gebeld maar door de drukte geen gehoor. Toen ben ik het via hun Facebook pagina gaan proberen. Hier is 3 keer beloofd dat het uitgezocht zou worden en dat ik geduld moest hebben . Een maand geleden heb ik mijn klacht hier op klachtencompas geplaatst maar helaas geen oplossing. Bij deze opnieuw de klacht. Jullie hoeven niet te bellen met de uitkomst die ik wel weet . Ik wil mijn €99 terug waar ik recht op heb!

De €99 die mij rechtelijk toebehoort overmaken op rekening NL67RABO0346195438 TNV A. HIEMSTRA. Het is onacceptabel dat ik zo behandeld wordt door jullie. Ik hoef geen excuses, ik wil dat jullie mij mijn geld terug storten en het verder met post nl afhandelen. Ik ben al gelange tijd de dupe hiervan. Ik heb nou al 3 keer moeten aanhoren dat een student het pakketje zou hebben aangenomen hebben, maar niemand hier weet het. Moet ik hier nou politie gaan spelen? En maanden op MIJN geld wachten? Als het binnen een week niet op mijn rekening staat ga ik alle instanties inschakelen die maar nodig zijn. Nogmaals bedankt voor de ellende en nu de oplossing!

Geachte mevrouw Hiemstra,

Mijn excuses namens BCC dat het nu allemaal zo lang duurt.
    Ik zelf kan het niet voor u oplossen, maar ga het neerleggen bij de verantwoordelijke afdeling. Zodra ik van hun een terug koppeling krijg
    zal ik U op de hoogte brengen. Heb helaas nog geen oplossing voor U.

Akkelien
    U geeft aan dat u mij niet zomaar kunt helpen en dat u het bij de desbetreffende afdeling heeft neergelegd. Nou heb ik daar alweer een week op gewacht en nog niks vernomen. Dit gaat over een bestelling van 26 mei!!! Ik wordt echt niet serieus genomen he! Ik wordt hier erg moedeloos van. Zo moeilijk is mijn vraag niet. Waar is mijn recht als consument gebleven!? Mijn bestling is niet ontvangen. Omdat het al zo lang geleden is wil ik het aankoopbedrag terug. Daar heb ik recht op.
    Akkelien
    Als er niet spoedig actie ondernomen wordt dan ga ik alle mogelijke instanties inschakelen om jullie naam daar bekend te maken. En nee niet positief. En dan kan het ineens wel opgelost worden? Dan nu ook! Ik accepteert dit niet langer. Wordt er zo boos en gefrustreerd van. Niemand die mij helpt. Dit gaat om mijn €99,-
    Geachte mevrouw Hiemstra,

Goed nieuws er zit voorgang in, er is nu een taak uitgezet uw 99,00 wordt terug gestort. Nog even deduld maar ik heb nu een toezegging van de webshop.
    Fijn weekend toe gewenst.

Goedendag,

Bedankt voor het afhandelen. Ik heb nog niets binnen op mijn rekening. Ik zal het even afwachten. Hopelijk hoeft dat geen maanden meer te duren.

Vriendelijke groet,
    Akkelien Hiemstra
    Geachte mevrouw Hiemstra,

Het bedrag zou vandaag of anders begin deze week echt op uw rekening moeten staan..

Akkelien
    Ik heb het geld (€99) nog niet binnen. Kunt u controleren of dit wel goed gaat? Mijn rek nr is NL67RABO0346195438.

Het had er al lang op moeten staan als jullie het vorige week al gestort hebben.

Bedankt.

Groetjes,
    Akkelien Hiemstra
    Geachte mevrouw Hiemstra,

De uitbetaling is op 1 oktober aangevraagd. Uw rekening nummer klopt naamstelling klopt
    Moet dus nu echt elk moment erop staan .

15 oktober zijn er 10 werkdagen verstreken mocht het er dan nog niet op uw rekening staan wat ik dus echt niet verwacht. Laat het mij dan aub weten

BCC Electro speciaalzaken BV

Ook een klacht indienen over BCC?