Klacht BCC: Onterecht geen garantie - Geen antwoord op mails

K.F.S.

ot op heden heb ik nog steeds geen reactie ontvangen van een discussie die al loopt vanaf 5 april 2014. Toen ik voor het laatst contact had was het druk ivm de vakanties. Ik hoop dat alle werknemers nu bij zijn gekomen van hun vakantie en een antwoord kunnen geven op de mail waar iedereen iets mee kan en ik van mijn klachten verholpen ben.

Inmiddels is de schade aan mijn laptop ook verergert.

Eerst was het alleen 1 scharnier dat los zat.

Nu is dit de schade:
-2 scharnieren zitten los, deze zitten nu beide met tape vast om erger te voorkomen
-De laptop wordt erg heet en de ventilator begint zeer veel herrie t maken om dit te koelen
-Mijn USB poorten werken slecht (mijn muis valt soms uit, mijn muis heeft verder geen problemen bij andere computers)
-Mijn touchpad werkt slecht. Mijn cursor blijft soms stil staan als ik met mijn vinger over het touchpad ga.

Ik hoop op een goed oplossing.
Als gereageerd wordt dit bericht kan ik mij mail toevoegen.

Mvg,
Koen Stouthamer

Herstel van mijn laptop

BCC
    Het apparaat is op 5 april ingeleverd ter reparatie. Bij inschrijving was de achterkant ingepakt met tape. De volgende onderdelen dienden vervangen te worden: LOWER CASE, UPPER CASE. In verband met val en stootschade. Hier heeft u een prijsopgave voor ontvangen, waar geen akkoord voor is gegeven. Daarom is het apparaat ongeprepareerd retour gekomen.
    Als u het apparaat wil laten maken, kunt u deze opnieuw inleveren in het filiaal. Hier zullen wel kosten aan zitten. Dit soort schade kan niet spontaan ontstaan.
    K.F.S.
    Hierover zijn wij het dus echt oneens. Door normaal gebruik is deze schade ontstaan. Onder normaal gebruik versta ik: Het openen en sluiten van de deksel.
    Hij is nooit gevallen of iets anders mee gebeurt.
    Ik heb de kosten van de reparatie geweigerd omdat de schade door normaal gebruik is ontstaan en daarmee onder de garantie valt. Ik heb destijds foto's toegezonden die aantonen dat de buitenkant nog gaaf is. Bij een val beschadigd dit ook.Tevens is hij nooit opengemaakt door de reparateur
    BCC
    Misschien bent u zich van geen kwaad bewust, maar de technische bevindingen laten geen andere conclusie over.
    K.F.S.
    Hebben jullie reparateurs soms röntgen ogen? Hoe kan men weten wat er aan de binnenkant kapot is zonder deze open te maken?
    Door deze niet te openen stel ik jullie kundigheid sterk in twijfel. Wat staat er verder in dat rapport? ''wij zeggen dat hij is gevallen dus dat is dan maar zo'' Ik weet hoe het scharnier werkt. Inwendig zitten 2 schroefjes los. Schroefjes kunnen los gaan zitten door vermoeiing (open en en sluiten deksel) Tevens is van lenovo bekend dat de scharnieren een zwak punt is.
    K.F.S.
    Mijn klacht is NIET afgehandeld. Mijn klacht heb ik nog steeds.
    Dit is in en in triest van de BCC om niet te reageren en daarom is mijn klacht nu zo genaamd afgehandeld.

K.F.S.

Ook een klacht indienen over BCC?