Klacht BCC: Onterechte factuur

Zonneveld

Niet de wasdroger gekregen die we zochten maar achteraf bleken we een warmte pomp droger te hebben gekocht. In tegenstelling tot de droger die we zochten, om snel een draai te doen hebben we er nu 1 die er een paar uur over doet. Na een maand gebruikt te hebben werd de was maar niet droog. BCC gebeld waar de desbetreffende persoon vroeg of we er wel waspoeder in deden?? ( in een droger!)
Uiteindelijk monteur van Electrolux langs geweest, verhaal verteld ook waarvoor we de droger gebruikte en die wist ons te vertellen dat we een warmtepomp droger hadden gekocht en eigenlijk niet de droger die aan onze wensen moet voldoen! De droger bleek in orde te zijn na het schoonmaken van meerdere compartimenten in het apparaat en begreep de monteur niet dat zulke dingen niet uitgelegd worden in de winkel waar je de droger koopt en de rekening zou dan ook opgestuurd worden naar BCC. Nu heeft BCC de rekening vervolgens naar ons gestuurd welke ik niet wil betalen door nalatigheid van hun kant!

Gewenste oplossing is voor mij dat de rekening van € 107,64 geheel voor rekening van BCC komt, desnoods van betreffende filiaal te Lisse!
BCC heeft de factuur van Electrolux door gestuurd naar ons adres!

BCC
    Graag ontvangen wij een kopie van het reparatierapport ter beoordeling.
    U kunt dit digitaal versturen naar customercare@bcc.nl of per post naar:BCC Customer Care
    Postbus 75513
    1118 ZN Schiphol
    Zonneveld
    De monteur van Elektrolux heeft het rapport in zijn laptop, geen kopie is aan ons afgegeven!
    Ik kan u dus geen kopie opsturen.
    mvg
    Rene Zonneveld
    BCC
    Deze kunt u opvragen bij Electrolux. Wij hebben het rapport nodig om te kunnen beoordelen of u voor restitutie in aanmerking komt.
    Zonneveld
    het blijft vreemd dat als de monteur vaststelt dat de rekening voor BCC ten laste komt deze zonder pardon doorstuurt naar de klant die vervolgens van alles moet proberen om restitutie te krijgen. Als BCC beter naar de klacht geluisterd had en een betere uitleg over de machine had gegeven dan had een monteur niet nodig geweest, niet komen met een vraag of we er wel genoeg waspoeder in deden, in een droger! door nalatigheid van BCC zit ik met een probleem nu, ik zal rapport opvragen!
    BCC
    Het is helaas niet altijd mogelijk om telefonisch achter de oorzaak van een probleem te komen. Graag zien wij het rapport tegemoet.
    Zonneveld
    Zojuist rapport per mail naar u email adres opgestuurd!

Ook een klacht indienen over BCC?