Klacht BCC: Ontsteltenis bij aankoop Miele-zuil bij BCC....!

Klachtnummer
# 53648
Gebruiker
Neltie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot onze grote ontsteltenis, konden wij vanuit ons raam van ons apartement, vaststellen dat onze onlangs aangekochte Miele-zuil (wasmachine W1 + warmtepompdroger T1 ) tezamen ca € 3.000,-, bij BCC, ter plekke bij het uitladen van hun vrachtwagen, werd ontdaan van alle beschermende omhullende materialen....!!!
De betreffende apparaten hadden dus nog een vrij avontuurlijke weg af te leggen, via de hal van het appartementencomplex en de miniscule liftfaciliteiten en de drie stugge tussendeuren..!
En dan dus nog de krappe bedoening welke men zich wel kan voorstellen bij een willekeurige entree van een doorsnee nederlandse wonin.....!!!!
Waarom waren onze apparaten niet beschermd tijdens deze risicovolle weg naar boven....???!!!
Wonder boven wonder is er niets met onze apparaten misgegaan, maar dat wil dus geenszins zeggen dat er NOOIT dergelijke ongelukken zullen kunnen gebeuren, in de nabije toekomst, bij andere klanten van BCC....!!

De oplossing

Zou men zich bij BCC alstublieft willen gaan realiseren dat dit hoe dan ook een keer verkeerd zal gaan aflopen!! Wat is nou eigenlijk de winst voor BCC indien zij structureel door zullen gaan met het voortijdig verwijderen van het beschermende omhullende materiaal van dergelijke kostbare apparaten (tijdens het uitladen van hun vrachtwagens van zo'n goede klant als MIELE!! Wat zou MIELE er van vinden als zij hiervan zouden weten....???!!!

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Apparaten worden altijd bij de wagen uitgepakt. (behalve bij bezorging tot aan de deur) Dit is omdat het niet veilig is het apparaat met verpakking de trap op te sjouwen, doos kan scheuren en dergelijke, en dit kan onveilige situaties opleveren. Ook is dit de snelste manier en geeft dit het minste overlast met verpakkingsmateriaal.
    Als er schade aan een apparaat ontstaat, neemt BCC zijn verantwoordelijkheid.

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen