Klacht BCC: Opgave werkzaamheden onjuist.
Details
Klacht
Ik kocht bij B.C.C. op 05-07-2014 een samsung tablet (€.492,95) ik kreeg onlangs een probleem met de tablet bracht hem terug,zij stuurde de tablet ter reparatie op naar comserve network.Op 24-03-2017 kreeg ik een brief met daarin wat er gerepareerd moest worden,mainboard,batterij,usb printplaat en kabel,kosten €.272,37.Daar deze kosten zo hoog waren besloot ik bij b.c.c. een nieuwe tablet te kopen op 30-03-2017 en mijn oude tablet terug te laten sturen,Op 4 April opgehaald en tot mijn verbazing geen enkel probleem met de tablet.
Ben terug gegaan naar b.c.c. voor een oplossing het enige wat ze aanboden was € 20.Zou de post hem gemaakt hebben?
Gewenste oplossing
Coulance.en compensatie.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.