Klacht BCC: Opgave werkzaamheden onjuist.

Klachtnummer
# 257891
Gebruiker
nbroeg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kocht bij B.C.C. op 05-07-2014 een samsung tablet (€.492,95) ik kreeg onlangs een probleem met de tablet bracht hem terug,zij stuurde de tablet ter reparatie op naar comserve network.Op 24-03-2017 kreeg ik een brief met daarin wat er gerepareerd moest worden,mainboard,batterij,usb printplaat en kabel,kosten €.272,37.Daar deze kosten zo hoog waren besloot ik bij b.c.c. een nieuwe tablet te kopen op 30-03-2017 en mijn oude tablet terug te laten sturen,
Op 4 April opgehaald en tot mijn verbazing geen enkel probleem met de tablet.
Ben terug gegaan naar b.c.c. voor een oplossing het enige wat ze aanboden was € 20.Zou de post hem gemaakt hebben?

Gewenste oplossing

Coulance.en compensatie.

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Roeg,

    De Samsung tablet is opgestuurd naar de erkende monteur van het merk, Comserve. Daar is geconstateerd dat de opgegeven onderdelen vervangen moeten worden om de tablet weer volledig naar behoren te laten werken.
    De tablet is ingeleverd met de klacht dat het apparaat niet wil opstarten. Er is geen reparatie uitgevoerd, niets is hersteld, geen onderdeel vervangen. Het is mooi dat de tablet op dit moment toch werkt, wij kunnen niet garanderen dat dit zo blijft.

    Met vriendelijke groet,
    Mieke
    BCC

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen