Klacht BCC: Opgelicht door bcc en bizar slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 485681
Gebruiker
Joep542
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij tv samsung 75q950r is niet geleverd. Ze kwamen met de verkeerde(veel mindere) aan en probeerde deze ook nog aan mij te slijten voor de zelfde prijs. Mijn klacht is dat ik geholpen word met het zoeke.n naar een tv met de zelfde specificaties voor de zelfde prijs.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf een zelfde tv of 1 met de zelfde specificaties levert zoals afgesproken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BCC is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joep542
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen