Klacht BCC: Opgelicht via www.bcc-store.com

Klachtnummer
# 63456
Gebruiker
Arco
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via nepsite www.bcc-store.com een ipad-air gekocht en betaald (320 euro), maar niets ontvangen. Aangifte gedaan. Er zijn meerdere slachtoffers .
Ik heb geen klacht richting BCC, want BCC is hierin geen partij, maar zou BCC toch iets voor gedupeerden willen/kunnen doen? Iemand die dit overkomt die praat erover en als je BCC daarin heel positief over de afhandeling door BCC kunt zijn, dan is dat toch ook een vorm van gratis reclame!

De oplossing

Zie klachtomschrijving

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Er is helaas een fraude website die de naam BCC gebruikt.
    Dit vinden wij zeer vervelend voor iedereen die hier slachtoffer van wordt.
    BCC kan hier geen verantwoordelijkheid voor nemen, en raden iedereen aan om aangifte te doen.
    De echte website van BCC kunt u vinden onder www.bcc.nl
  2. Auteur
    Arco
    Datum
    Dit is een standaard reactie. Natuurlijk is BCC niet verantwoordelijk voor fraude/oplichting door anderen en dat ik dat niet heb opgemerkt. Het advies om aangifte te doen laat niet zien dat ik in de eerdere melding al had aangegeven dat ik aangifte heb gedaan. Mijn verzoek - geen klacht - is om een gebaar van goodwill te tonen, wat ik zeker zal uitdragen aan iedereen met wie ik over de oplichting praat

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen