Opgelost door BCC: Oplichting

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 347947
Gebruiker
J.H.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een mooie Chromebook te hebben gezien op de website deze geselecteerd, tijdens het betaalproces met IDEAL is er een foutmelding gekomen, met als gevolg dat de bestelling niet is geplaatst. Voor de zekerheid op mijn bankrekening gekeken en wat blijkt, volledige bedrag gewoon afgeschreven. Contact gehad met de klantenservice met de mededeling dat er geen bestelling in het systeem staat en er binnen 24uur wordt teruggestort. Uiteraard na 24 uur helemaal niks teruggestort. Nogmaals contact gehad met klantenservice die het door ging sturen naar de desbetreffende afdeling.
Wel netjes dat ze een e-mail sturen met het verzoek om een printscreen te sturen van de afschrijving, en dat ze het uit moeten gaan zoeken omdat er geen bestelling is doorgekomen. maar vervolgens niks meer laten horen over het verdere verloop??

Ik ben zeer teleurgesteld in deze oplichters en eis mijn geld zo snel mogelijk terug. Dus mensen pas op met bestellen voordat je het weet betaal je voor een product, maar heb je uiteindelijk helemaal niks!! En moet je er zelf weer achteraan om je EIGEN geld maar weer terug te krijgen. BCC VERY LOW SERVICE

De oplossing

Ik wil mijn geld teruggestort hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BCC is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.H.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen