Opgelost door BCC: Oral-b tandenborstel gekocht obv cashback-actie; blijkt deze al bijna 1 maand te zijn verlopen

JJ

Wegens uitblijven reactie BCC via contactformulier, maar via deze weg;
Op 20-09-2015 de volgende klacht ingediend:
Op 19-09 heb ik een Oral-B Trizone gekocht bij BCC te Breda.
Het product stond in een display met daarbij een kaartje dat er sprake was van een cashback-actie via Oral-B.
Voor mij reden om de tandenborstel te kopen.
Bij het afrekenen heb ik nogmaals nagevraagd bij de cassière (naam bij mij bekend) of de actie van toepassing was. "Ja meneer, u moet zich daarvoor wel registreren op de website van Oral-B. En gooit u ook de verpakking nog niet weg omdat daar vaak een registratienummer op staat wat ze willen weten".
Wat schetst mijn verbazing als ik me de volgende ochtend wil aanmelden voor de cashback-actie? Op de site van Oral-B is niets te vinden en op jullie site staat dat deze actie is verlopen en geldig was tot 31 augustus!!
Ik hoor graag van u op welke wijze ik aanspraak kan maken op de 30% cashback.

Betaling van het bedrag (gestort op mijn rekening, niet in de vorm van een tegoedbon) door BCC, welke van toepassing zou zijn geweest bij de cashback-actie van Oral-B omdat de betreffende BCC-vestiging (Meubelboulevard te Breda) het product als zodanig heeft verkocht, zowel d.m.v. de tekst bij de prijskaartjes als de mondelinge bevestiging van de cassière.

BCC
    Geachte mevrouw of meneer van den Burg.

Mijn excuses namens BCC. Ik kan helaas niets voor U betekenen. Ik ben niet bij het verkoopgesprek geweest. Mijn advies is ga terug naar de winkel en maak het daar bespreekbaar. Hebben zij daar een fout gemaakt dan zullen zij u daar mee helpen om dit weer recht te zetten.

vriendelijke groet,

Ronald van Veen
    BCC Electrospeciaalzaken BV
    JJ
    Reactie via centrale organisatie slecht; Afhandeling door lokale filiaal in Breda top!

JJ

Ook een klacht indienen over BCC?