Opgelost door BCC: Oral-b tandenborstel gekocht obv cashback-actie; blijkt deze al bijna 1 maand te zijn verlopen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130717
Gebruiker
JJ
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wegens uitblijven reactie BCC via contactformulier, maar via deze weg;
Op 20-09-2015 de volgende klacht ingediend:
Op 19-09 heb ik een Oral-B Trizone gekocht bij BCC te Breda.
Het product stond in een display met daarbij een kaartje dat er sprake was van een cashback-actie via Oral-B.
Voor mij reden om de tandenborstel te kopen.
Bij het afrekenen heb ik nogmaals nagevraagd bij de cassière (naam bij mij bekend) of de actie van toepassing was. "Ja meneer, u moet zich daarvoor wel registreren op de website van Oral-B. En gooit u ook de verpakking nog niet weg omdat daar vaak een registratienummer op staat wat ze willen weten".
Wat schetst mijn verbazing als ik me de volgende ochtend wil aanmelden voor de cashback-actie? Op de site van Oral-B is niets te vinden en op jullie site staat dat deze actie is verlopen en geldig was tot 31 augustus!!
Ik hoor graag van u op welke wijze ik aanspraak kan maken op de 30% cashback.

De oplossing

Betaling van het bedrag (gestort op mijn rekening, niet in de vorm van een tegoedbon) door BCC, welke van toepassing zou zijn geweest bij de cashback-actie van Oral-B omdat de betreffende BCC-vestiging (Meubelboulevard te Breda) het product als zodanig heeft verkocht, zowel d.m.v. de tekst bij de prijskaartjes als de mondelinge bevestiging van de cassière.

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mevrouw of meneer van den Burg.

    Mijn excuses namens BCC. Ik kan helaas niets voor U betekenen. Ik ben niet bij het verkoopgesprek geweest. Mijn advies is ga terug naar de winkel en maak het daar bespreekbaar. Hebben zij daar een fout gemaakt dan zullen zij u daar mee helpen om dit weer recht te zetten.

    vriendelijke groet,

    Ronald van Veen
    BCC Electrospeciaalzaken BV
  2. Auteur
    JJ
    Datum
    Reactie via centrale organisatie slecht; Afhandeling door lokale filiaal in Breda top!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen