Klacht BCC: Orderstatus

Klachtnummer
# 120085
Gebruiker
soumayaachikhi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wasmachine besteld. Sms met tijdsaanduiding van de bezorging niet ontvangen. Met het ordernummer kan ik het tijdsvlak ook niet opzoeken, de site geeft aan dat de order niet bekend is.
Vandaag zit ik met twee verveelde kinderen thuis, ik vrees dat de order vandaag niet wordt geleverd. De wasmachine heb ik spoedig nodig, ik ga een weekend weg en heb bij bij BCC omdat ik hem snel zou ontvangen.
Customer Service neemt niet op.

De oplossing

duidelijkheid, levering van de wasmachine.

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Achikhi,

    Onze excuses voor het ongemak.

    Wij hebben uw order inmiddels geannuleerd.

    Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

    Hiervoor dank.

    Met vriendelijke groet,
    A Sleman
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Achikhi,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij constateren dat uw order inmiddels geannuleerd is en uw vraag telefonisch is beantwoord.

    Wij willen u hierbij vriendelijk verzoeken om de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

    Hiervoor dank en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen