Opgelost door BCC: Oven doet het niet

Klacht456

De oven van dit apparaat van 2 jaar en nog wat maanden oud scheed er opeens bij een temperatuur van 190 graden geheel mee uit en doet sindsdien niets. De rest van het apparaat werkt nog. Deze klacht op bcc-site aangemeld, maar de site liet niet merken, mijn klacht geregistreerd te hebben.

Reparatie op een redelijk te doen en redelijk precies aafgesproken tijdstip (d.w.z. Binnen een periode van 2 uur, voor 10u 's ochtends door de week, of na 18u, of weekend) of financiële compensatie (voor het gehele apparaat, niet alleen het oven-gedeelte) op basis van een redelijk te verwachten minimum levensduur van 8 jaar.

BCC
    Wij hebben het apparaat voor u aangemeld bij de reparateur, de reparateur neemt binnen twee werkdagen contact met u op voor het afspreken van een datum.
    Uw apparaat is buiten garantie maar binnen de levensduur. Bij een levensduur verlengende reparatie of normale slijtage levert u een bijdrage in de kosten, hierbij wordt rekening gehouden met de leeftijd van het apparaat, op basis van de afschrijvingsmethode en levensduur volgens Uneto-Vni. Gebruikersfouten en onheil van buitenaf zijn hierbij uitgesloten.
    Na het bezoek van de erkende monteur, ontvangen wij graag een kopie van het reparatie rapport zodat wij kunnen beoordelen of u recht heeft op coulance en of dat dit bij het bezoek al verrekend of gedeeltelijk verrekend is.
    Klacht456
    Ik werd gebeld door de fabrikant, die aanbood, binnen ca een uur langs te komen. Ik was daarvoor toevallig beschikbaar. De oorzaak is niet met zekerheid vastgesteld, waardoor het probleem zou kunnen terugkomen. Maar hij doet het weer.

Klacht456

Ook een klacht indienen over BCC?