Klacht BCC: Pakket nooit ontvangen

Sylvia_leen

Op 25 juni had ik een bestelling geplaatst bij BCC. Het pakket zou bezorgd worden op 27 juni en toen ik een bericht kreeg dat het pakket was afgeleverd was ik nogal verbaasd. Ik ben de gehele dag thuis geweest en er is niemand van DHL langs geweest zoals aangegeven. Ik heb gecheckt of ze het misschien bij mijn directe buren hebben afgeleverd, maar ook dit was niet het geval.
Hierop heb ik in eerste instantie contact opgenomen met DHL over het feit dat er niks was afgeleverd. Na een week heen en weer te zijn gegaan besloot ik dat de BCC dit moest oplossen. Ze gaven aan een onderzoek te starten, maar na een week had ik nog geen reactie. Dus weer bellen met de BCC. De meneer bij de helpdesk gaf aan dat de BCC binnen 5 werkdagen contact had moeten opnemen met mij, maar dit was niet gebeurd. Ik gaf aan dat ik mijn betaalde pakket wilde ontvangen, daarmee de vraag of ze het nog een keer op konden sturen, maar dit was niet mogelijk. Ze moesten de bezorger te pakken zien te krijgen om hem/haar te vragen waar het pakket afgeleverd is. Dit is nu weken geleden en nooit heb ik meer wat van de BCC gehoord. Ze zijn aan mij een klant verloren. Wat een prut winkel!!!

Stuur het betaalde pakket nogmaals op (kosteloos).

Ook een klacht indienen over BCC?