Opgelost door BCC: Pakket nooit ontvangen

content Opgelost
Anno24

Een Nintendo Switch Oled Gekocht via de website van Bcc. Deze is niet geleverd maar bij dhl staat wel bezorgd. Bcc scheept me af via de klantenservice meerdere personen gesproken ik zou op de hoogte worden gehouden tot nu toe houden ze me aan het lijntje. Ik ben hier klaar mee. Er wordt gezegt dat ik gebeld wordt een mail krijg maar ik ontvang niks en wordt niet gebeld. Nu zit ik tussen bcc en dhl in terweil ik toch echt klant ben van bcc en niet dhl bij hen heb ik niks gekocht wel bij bcc. En bcc laat het er gewoon bij zitten.

Ik wil de koop ontbinden. En zo snel mogelijk mijn betaalde bedrag terug op mijn rekening ontvangen. Ik heb hetzelfde product maar bij de mediamarkt gekocht omdat het voor een verjaardag is geweest.
Ik vindt dat Bcc sneller mag handelen en wat meer moet comuniceren met hun klanten. Voor de rest is het nu netjes opgelost Geld komt Retour en een compensatie erbij. Netjes

Beste Anno,

Als DHL aangeeft dat het pakket is bezorgd hebben we geen reden om aan te nemen dat dit niet waar is. Als jij aangeeft dat je het pakket niet heb ontvangen hebben we ook geen reden om aan te nemen dat dit niet waar is. Het kan echter niet allebei waar zijn. Daarom hebben we het onderzoek opgestart, om te achterhalen waar het pakket is gebleven. Het onderzoek zal snel afgerond zijn, we zullen in 1 á 2 dagen per email de uitslag met je delen.

Vriendelijke groet,
    Team BCC
    Anno24
    Ten eerste wil ik aangeven dat dit om een bestelling van 380 euro gaat. Hiervoor dient een handtekening en een id getoond te worden dit heeft dhl niet want er is nooit iets afgeleverd. Er staat wel dat het bezorgd is met een streep als handtekening. Hierdoor is het bij mij duidelijk dat zei een fout hebben gemaakt en daardoor ben ik nu zo gehaast om zo snel mogelijk mijn geld terug tw ontvangen. Want Ik Heb Mijn Pakket NOOIT ontvangen. Ik heb mij verdiept op internet over mijn rechten. En als consument klant bij Bcc mag ik mijn koop ontbinden dit doe ik nu nog niet omdat er een onderzoek loopt. Maar in de tussentijd hebben 3 werknemers bij jullie klantenservice valse beloftes gedaan. Eerst zou ik dezelfde dag nog iets horen daarna wordt mij gezegt dat er niks van onderzoek is gestart. En daarna krijg ik te horen binnen 1 dag hoort u wat van ons. En nu moet ik weer wachten. Ik heb ondertussen het product bij de concurent gekocht omdat dit bedoeld was voor een verjaardag van een kind. Hartstikke schandalig hoe er mee wordt omgegaan. Hierna nooit meer bcc.
    Anno24
    Hartstikke schandalig. Net een mail gekregen waarin bcc zegt ja dhl heeft bezorgd komt uit het onderzoek. Maar dit kan helemaal niet ook kan hier geen enkel beweis van zijn want er is niks geleverd. Nu na bellen met de klantenservice wordt er een aantal keer glashard gelogen tegen mij. Ik eiste een manager te spreken. Maar dit kon niet 2e persoon na nogmaals bellen. Ja we kunnen wel met collegas praten maar niet met een manager. 3e keer bellen. Ja ik zal even overleggen met een manager. Ik wil de koop ontbinden volgens wet koop op afstand. Hier wordt geen gehoor aan gegeven ook wordt er gezegt dat bcc nogmaals een onderzoek wil beginnen bij dhl. Ondertussen omdat ik nu het product elders heb gekocht loop ik met een gat in de wallet van 380 euro die ik nodig heb om mijn rekeningen te betalen.

Bcc ik wil graag aangeven of u geeft gehoor aan mijn verzoek om de koop te ontbinden en mijn geld retour te sturen. Of ik ga na de geschillen comisie voor 1 mijn geld terug. En 2 omdat ik schade leidt door het trage handelen en ik zo in de problemen kom met rekeningen. Een schade vergoeding. Graag spoedig antwoord.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Anno24
    Appart nu wordt er gedaan alsof jullie ons op de hoogte houden en jullie ons mailen en bellen. Sorry maar dat is gewoon niet zo wij hebben al 21x gebeld met jullie. En gemaild. Er komt niks van jullie af. Het enigste tot nu toe waf gebeurd is niks en wij lopen constant achter jullie aan. Wij zijn ook duidelijk geweest bcc heeft tot vandaag 4 uur. Om het rond te hebben en ons een terug betaling te doen via de mail zwart op wit dat het geld terugkomt. Zoniet dan is voor mij deze hele conversatie voorbij en stap ik na de geschillen comisie en vecht ik dit gerechtelijk aan. Wegens leugens vanuit jullie zitten wij in de knoei. En krijgen we problemen bij instanties die per maand betaald moeten worden.
    Anno24
    Kreeg net een mail dat de klacht bijna wordt gesloten. Bcc negeert mij vompleet loop nog steeds elke dag te bellen. Vanuit bcc komt geen enkele reactie. Tot nu toe nog niet het geld retour
    BCC
    De email die we gisteren hebben verstuurd geeft aan dat we bij een tweede onderzoek geen tijdige uitslag hebben gekregen. We gaan daarom het aankoopbedrag alsnog terugbetalen.

Vriendelijke groet,
    Team BCC
    Anno24
    Voor al de stres die ons bezorgd is mag er wel een vompensatie vanaf. Recht op ons geld terug hadden we zoiezo. Is al erg genoeg dat wij de heletijd achter jullie aan moeten gaan en wij gewoon negeert worden. Hoe dan ook slechte service.
    BCC
    Als er stress wordt bezorgd in plaats van een bestelling is er iets meer nodig om het goed te maken. We hebben je net een email verstuurd daarover.

Ook een klacht indienen over BCC?