Opgelost door BCC: plaatsing vaatwasser

M. Berkenpeis

Op 18/4 is door BCC een vaatwasser geplaatst. Na het plaatsen ontdekte ik dat een beschermstrip, die tegen de onderzijde van het aanrechtblad hoort, niet geplaatst is.
In eerste instantie de customer service geprobeerd te bellen, na 9 minuten in de wacht maar opgehangen. Via website een e-mail verstuurd, waarop een reactie kwam met de vraag of de strip nog in mijn bezit was. Terug gemaild dat alle spullen door de monteurs waren meegenomen. Na 3 weken, op 10 mei, nogmaals gevraagd om de strip te komen plaatsen maar nog steeds geen reactie. Vandaag nogmaals geprobeerd te bellen maar ben weer na 6 minuten en nog 5 wachtende voor me afgehaakt.......

Zo snel mogelijk de strip komen plaatsen, de onderzijde van mijn aanrechtblad is nu onbeschermd tegen het vocht (stoom) dat na openen uit de vaatwasser komt.

BCC
    De strip is besteld en wordt naar uw adres verzonden. Er is een nazorgbon voor u aangemaakt. Een kopie is naar uw e-mail adres verzonden. Op uw voicemail is het telefoonnummer ingesproken, graag contact met ons opnemen dan gaan we een datum afspreken om dit in orde te maken.
    M. Berkenpeis
    BCC heeft de klacht opgelost zoals gevraagd. Ik heb wel wat verbeterpunten: Verbeteren van de bereikbaarheid, afspraak voor een dagdeel kunnen maken, kennis (oplossingsgericht denken) en gedrag van de monteurs was beneden peil. Voor mij geen volgende keer meer.

M. Berkenpeis

Ook een klacht indienen over BCC?