Klacht BCC: product betaald maar niet bezorgd

Michelle Roelofs

Ordernummer 4508887 een Senseo apparaat heb ik besteld en betaald via iDEAL op 27 juni. Bestelling nooit ontvangen. Gebeld geen contact kunnen krijgen vanwege drukte bij Bcc . Mail en brief gestuurd wederom geen contact.

Ik hoef het product niet meer maar wel mijn geld terug.
€69,95.
Gr Michelle Roelofs

geld zo spoedig mogelijk retour

BCC

Helaas hadden wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgde voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.

Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Michelle Roelofs
    De order is inmiddels geannuleerd door jullie en wil nu graag mijn geld terug.
    BCC

Michelle Roelofs
    Geld is nog steeds niet terug geboekt op mijn rekening

Michelle Roelofs

Ook een klacht indienen over BCC?