Klacht BCC: Product na onnodige reparatie beschadigd weer terug, Klantenservice geeft niet thuis.

# 193755
CMH

Klacht is te lang voor deze site.
Heel kort weergegeven: Dubbel dvd spelertje gekocht. De spelertjes moeten verbinding met elkaar kunnen maken maar de gebruiksaanwijzing volgend lukt dat niet. De DVD spelertjes blijven daarom tijdens de vakantie thuis.
Na de vakantie teruggebracht, BCC stuurt ze in voor reparatie. Na weken komen de spelertjes terug, gebrek is niet gevonden maar er zit wel een barst in één van de spelertjes. Uiteindelijk blijkt de handleiding niet te kloppen, de verbinding moet op een andere manier worden gelegd. Dus nu doen ze het wel maar zit ik met een barst, de spelertjes zijn ongebruikt en onbeschadigd ingestuurd, dat geeft de winkel ook toe maar BCC vervangt de spelertjes niet. Ik wordt op de koop toe behandeld als domme en lastige klant. Klacht bij de klantenservice. Antwoord: de winkel herkent zich hier niet in, wij beschouwen de klacht als afgehandeld!

Vervanging product en een normaal excuus voor de overlast.

BCC
    Goedemorgen mevrouw Lagerweij,

Ik vind het jammer dat het zo gelopen is maar toen uw zoon de spelertjes ophaalde is er geen schade geconstateerd of is dit besproken. BCC Amsterdam noord vindt het vervelend dat u geen prettig gevoel had tijdens uw bezoek in het filiaal. Onze oprechte excuses als u het bezoek als vervelend heeft ervaren.

Marlies
    Medewerker Customer Care
    CMH
    Ik heb de schade samen met de medewerker in de winkel geconstateerd. Er was geen discussie over het feit dat er schade was, enkel over de vraag of dat al of geen relevante schade was.
    Ik heb al eerder uitgelegd dat een klacht als deze niet afgehandeld kan worden door bij de winkel te rade te gaan. Het is immers niet in het belang van de medewerker en/of de winkel om de klacht te erkennen.
    CMH
    De klacht is bovendien breder dan in dit instrument past. Ik heb mijn klacht daarom ook neergelegd bij de klantenservice en toen dat niet hielp schriftelijk bij BCC ingediend.

Ook een klacht indienen over BCC?