Klacht BCC: Product niet geleverd op aangegeven dag

WillemJG

Ventilatoren besteld. Zouden worden geleverd op donderdag. Het is nu vrijdag middag en er is nog niets geleverd. Via het telefonisch service nummer wordt gemeld dat er "geen levertijd bekend" is.
Er is verder geen bericht gestuurd of op andere wijze contact met mij opgenomen.

Aflevering van het product vandaag (vrijdag 3 juli 2015) als dat niet lukt wil ik daar bericht van ontvangen per email en restitutie van het aankoopbedrag.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

WillemJG
    Klacht is niet door BCC in behandeling genomen want ze waren "overbelast" ik zal daar voortaan niet aan bijdragen. :-) Ik wacht nog altijd op bericht van BCC en op restitutie van mijn geld.
    BCC
    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Geachte heer van Dongen,

Wij zien in het systeem dat de order reeds is vervallen op 16 juli. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen gecrediteerd op het rekeningnummer waarvan is betaald.

Wanneer de restitutie heeft plaatsgevonden, verzoeken wij u om de klacht te sluiten.

Wij gaan ervan uit dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.

N. Timar

Ook een klacht indienen over BCC?