Klacht BCC: Product niet geleverd. Telefonisch niet bereikbaar.

Jab

Wasdroger besteld. Niet geleverd. Klantenservice niet bereikbaar. Meerdere keren geprobeerd te bellen. Mail gestuurd.

Contact over oplossing.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Jab
    Ik wil mijn bestelling annuleren. Dat kan volgens de website telefonisch. Door de storing is dat niet mogelijk. Daarom een mail gestuurd met daarin deze reactie en de mededeling dat ik mijn bestelling wil annuleren.
    BCC

Ook een klacht indienen over BCC?