Klacht BCC: Product tot drie keer toe niet geleverd

Joren Kamerling

Woensdag 17 Juni heb ik een laptop besteld bij BCC, hiervan kreeg ik een bevestiging dat hij vrijdag 19 Juni geleverd zou worden. Vrijdag de hele dag gewacht, niks ontvangen. Dezelfde dag geprobeerd contact op te nemen via twitter, geen reactie. Toen het geprobeerd via de telefoon, na een half uur gewacht te hebben, is me uitgelegd dat het overstappen op een nieuw systeem storingen veroorzaakt en mijn product nu maandag 22 Juni geleverd zou worden. Op maandag niks ontvangen, dus weer gebeld, weer iets fout gegaan, nu zou het dinsdag 23 Juni geleverd worden. Vandaag (dinsdag 23 Juni) dus maar 's ochtends gelijk gebeld om te vragen of ze konden bevestigen of het ook daadwerkelijk onderweg is. Het antwoord: "waarschijnlijk is het niet onderweg, het beste wat u kunt doen is gewoon wachten tot het komt. Ik denk aankomende donderdag of vrijdag.". Na drie dagen tevergeefs wachten op mijn bestelling en drie uur telefoneren later heb ik nog steeds geen duidelijkheid.

Snelle levering van beloofde product en een vergoeding/compensatie voor de vertraging, telefoonkosten, onduidelijkheid, slechte service etc.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Joren Kamerling
    "Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Dit is precies wat ik heb gedaan, heeft niet tot een oplossing geleid.
    BCC

Joren Kamerling

Dit is precies wat ik heb gedaan, heeft niet tot een oplossing geleid.

Joren Kamerling

Ook een klacht indienen over BCC?