Klacht BCC: Reparatie frituurpan Fritel

John

Frituurpan ter reparatie aangeboden op 26-5-2015 vestiging Oostburg.
tot op heden, een maand later, nog niet gerepareerd

Pan gerepareerd terug, binnen een week of een andere

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

John
    Makkelijk afmaken van problemen die al veel te lang duren, duidelijk low in kwaliteit
    BCC

John
    Twee maal dezelfde oplossing bieden , neem contact op met de serviceafdeling die niet bereikbaar is. Werkt goed BBC, vooral doorgaan zo

John

Ook een klacht indienen over BCC?