Klacht BCC: Reparatie frituurpan Fritel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115946
Gebruiker
John
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Frituurpan ter reparatie aangeboden op 26-5-2015 vestiging Oostburg.
tot op heden, een maand later, nog niet gerepareerd

De oplossing

Pan gerepareerd terug, binnen een week of een andere

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    John
    Datum
    Makkelijk afmaken van problemen die al veel te lang duren, duidelijk low in kwaliteit
  3. Auteur
    BCC
    Datum

    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    John
    Datum
    Twee maal dezelfde oplossing bieden , neem contact op met de serviceafdeling die niet bereikbaar is. Werkt goed BBC, vooral doorgaan zo

Uiteindelijke oplossing

Auteur
John
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen