Klacht BCC: Reparatie koelkast

Martinde boer

BCC kom 5x niet opdagen voor reparatie.
LET OP ze gaan nu 5 week in...

melding van BCC per mail is:
Van: BCC Customer Care
Verzonden: ‎donderdag‎ ‎2‎ ‎juli‎ ‎2015 ‎15‎:‎05
Aan: martin de boer

Geachte heer De Boer,
Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.
Gevolgschade en schade wegens te late aflevering komt nimmer voor vergoeding in aanmerking, zoals aangegeven in de AVED.
Onze excuses voor de overlast.
Mieke Putrum

Dat wat met me klacht gan doen

BCC
    De technische en logistieke problemen waar we de afgelopen weken mee kampten zijn zo goed als verholpen. Bij BCC Customer Service is het nog altijd erg druk. Hierdoor kan het langer duren dan u van ons gewend bent voor u een reactie ontvangt op via social media of e-mail gestelde vragen, en zijn ook de telefonische wachttijden helaas langer dan gebruikelijk. Graag vragen we u nogmaals om uw begrip. We doen er alles aan u zo snel en goed mogelijk te helpen. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Geachte heer de Boer,

Onze excuses voor het ongemak en voor het feit dat wij meerdere malen nagelaten hebben op een correcte wijze om te ruilen.

De omruiling heeft inmiddels plaatsgevonden. Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vertraging.

A Sleman
    BCC
    Wij willen u hierbij vriendelijk verzoeken om de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

Ook een klacht indienen over BCC?