Opgelost door BCC: Reparatie Luchtontvochtiger

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 111887
Gebruiker
AWUN
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Zes weken geleden heb ik een luchtontvochtiger, die ik bij de Harense Smid had gekocht, ter reparatie aangeboden.
Op hun website stond vermeld dat het apparaat nog steeds naar de reparatieafdeling onderweg is. Ik heb BCC gebeld en kreeg te horen dat er nog steeds besloten moest worden of men apparaten van de Harense Smid zou repareren. Volgende week wordt het computersysteem vervangen en kan er geen besluit genomen worden.

De oplossing

Het probleem is waarschijnlijk een kapotte zekering die gemakkelijk vervangen kan worden. BCC kan in ieder geval direct naar mij communiceren.

3 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    In deze overgangsfase kan het helaas voorkomen dat het reparatietraject langer duurt i.v.m. de administratieve omzetting. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
  2. Auteur
    AWUN
    Datum
    Ik heb nog geen idee hoe lang de afwikkeling zal duren.
  3. Auteur
    AWUN
    Datum
    Het apparaat bleek niet meer te repareren te zijn en kan vervangen worden. Daarmee is de zaak naar alle tevredenheid afgesloten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AWUN
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?