Klacht BCC: reparatie tablet

claudjuhhh

Ik heb op 24-07-14 een tablet ter reparatie bij bcc hengelo gebracht. Werd opgestuurd
De stappen op de website veranderende steeds. Daarom had ik gebeld maar ze konen mij niet vertellen waar mijn tablet is. Nu werd er verteld dat de kabel vervanven is en terug gestuurd word. We hebben alle kabels in de winkel geprobeerd. Niets werkte.
Tabelt ging niet aan en lade niet op.
Nu weet ik dus nog steeds. En ik ben al zoveel weken verder. En geen van alle verhalen die mij vertelt is kloppen

Dit is echt waardeloos en een hele slechte service.

Tablet gemaakt met spoed anders nieuwe.

BCC
    Het apparaat is op de terugweg van de reparateur, binnenkort wordt u gebeld door het filiaal, om de tablet op te halen.
    Wij gaan ervan uit dat het probleem nu is opgelost.
    claudjuhhh
    Ik heb inderdaad de tablet weer terug. Opnieuw vanwege de kabel.
    Hij gaat aan en ik kan er wat mee. Alleen zelfs nu moet ik dr tablet een hele dag wegleggen voor ik er weer wat mee kan.
    Dan zit hij vast en doet hij helemaal niets en kan ik hem een dag lang niet aan of uit zetten. Ook heel raar dat de tablet gemaakt is door alleen een kabel te vervangen terwijl we alle kabels in de winkel geprobeerd hebt en ik gewoon mijn andere kabel nog steeds in huis heb. Kan er dus nog bijna niets mee.

Ook een klacht indienen over BCC?