Klacht BCC: Samsung tablet GT - P5110 doet ineens niks meer,gaat niet aan

Bergambacht

Geprobeerd via de telefoon de bcc te contacten 3 kwartier in de wacht en dan word de verbinding verbroken zonder een medewerker gesproken te hebben,dan maar terug naar de winkel in Utrecht is 30 km bij ons vandaan medewerker naar gekeken gaat inderdaad niet meer aan, aankoop bon meegenomen is hij net 2 mnd uit de garantie
volgens de medewerker krijg je een rep advies prijs 150 euro dat is de halve nw prijs
Op de vraag of er geen coulance regeling is word gemeld dat de economische levensduur
maar 2 jaar is dus antwoord nee, op de vraag kunnen we dan een nw kopen en krijgen we dan extra korting NEE dat kan niet. Wat kunnen we nu doen

Repareren of vervangen

Geachte mevrouw Kreukniet,

Allereerst is het vervelend dat uw telefoon defect is gegaan, Kan hiervandaan niet zien wat een reparatie gaat kosten. BCC hanteerd een reparatie grensbedrag aan van 150,00 euro. Wil dus niet zeggen dat uw reparatie minimaal 150,00 kost. Zolang het reparatie bedrag onder de 150,00 blijft zal nu telefoon direct gerepareerd worden. Mochten de kosten hoger uitvallen dan krijgt u eerst een prijsopgave. Indien u onverhoopt een prijsopgave krijgt, heeft u 2 opties.
    A. accoord gaan met de prijsopgave
    B. niet accoord maar wel toestel ongerepareerd retour. U betaald dan alleen 35,00 onderzoeks kosten.
    C. afstand doen van uw telefoon u betaald dan niets maar u heeft ook niets.

ps in Sliedrecht is ook een BCC filiaal ook daar kunt u natuurlijk terecht voor een reparatie misschien is dat dichterbij voor u.

Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken

A. accoord gaan met de prijsopgave
    C. afstand doen van uw telefoon u betaald dan niets maar u heeft ook niets.

Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken

Bergambacht
    Goeden dag ben het niet eens met het aan geboden verwacht een redelijk aanbod aangezien het een dure tablet was en deze niet na 2 jaar 2 mnd stuk mag gaan

Dank voor uw bericht.

In het eerdere schrijven van een van onze medewerkers en tijdens uw bezoek aan het filiaal zijn de beschikbare mogelijkheden aan u voorgesteld.
    Aangezien de wettelijke garantie verlopen is, kunnen er bij een reparatie kosten bij komen kijken. De voorgestelde opties kunnen wij helaas niet veranderen.

Zoals aangegeven wordt er een prijsopgave grens met u afgestemd wat echter niet hoeft te betekenen dat de reparatie daadwerkelijk zo veel gaat kosten.

K Heessels
    BCC Customer Service
    Bergambacht
    Ben het nog steeds niet mee eens dat er geen coulance regeling is bij BCC werk zelf in de automobiel brance en hier is dat wel van toepassing,word veel toegekent door de importeur en garage /dealer ,bij bcc doen ze gewoon niks voor je hoeveel je er ook GEKOCHT hebt,zou wel eens het laatste geweest kunnen zijn
    heb de kapootte tablet maar op marktplaats gezet en verkocht voor een klein bedrag hebben we in ieder geval iets voor terug
    bij BCC kost het tenslotte altijd geld (onderzoekkosten) .
    Geen reactie meer gekregen van BCC ,dus geen oplossing
    BCC is dus weer een klant armer,kwijt

Bergambacht

Ook een klacht indienen over BCC?