Klacht BCC: Schade gemaakt in m`n woning tijdens de levering van een wasautomaat door BCC

Marc

Een Siemens wasmachine (ordernummer: 201512-8813645) is maandag 07 december door de bezorgdienst van BCC bij mij thuis gebracht en de oude machine gelijk afgevoerd.
Echter is tijdens dit transport naar de eerste verdieping schade in mijn woning aangebracht door de medewerkers van BCC.
De trapleuningsteun is afgebroken tijdens het naar boven of naar beneden sjouwen van de nieuwe of oude wasautomaat en zit geheel los waardoor er nu een gevaarlijke situatie ontstaat bij het naar boven en naar beneden lopen op de trap.
Mijn moeder van 79 was aanwezig in mijn woning om de goederen in ontvangst te nemen.
S `avonds thuis constateerde ik de schade en heb via internetsite van BCC dan ook BCC aansprakelijk gesteld voor de gemaakte schade en had gevraagd met mij contact op te nemen voor de afhandeling hiervan.
Ging ervan uit dat BCC verzekerd is tegen dit soort schades.
Er werd via de mail mij gevraagd mij foto`s op te mailen van de schade en dat heb ik bij deze ook meteen gedaan.

Dat BCC zijn verantwoording neemt en de schade hersteld in mijn woning. Dit in plaats mijn moeder de schuld ervan te geven dat de zij gezegd zou hebben dat de leuning al los zat.
Er is dus wel degelijk over gesproken alleen hebben de heren bezorgers gedacht van laat waaien....dat zoeken ze zelf maar uit.

BCC
    Wij hebben uw melding interieurschade ontvangen en nagevraagd bij onze expeditie

Bij interieurschade maken de bezorgers een aantekening op de tablet en hiermee worden foto’s gemaakt. Dit wordt automatisch doorgezet naar het klantensysteem van het hoofdkantoor. De bezorgers zijn met deze procedure bekend. In ons systeem is geen melding gemaakt.

De bezorger heeft bij navraag aangegeven geen schade te hebben veroorzaakt: ‘De vrouw aanwezig meldde al dat de leuning los zat.’ Daarbij is er getekend voor schadevrij ontvangst van artikelen en eigendommen.

Wanneer er getekend wordt en er geen melding in ons systeem staat, gaan wij ervan uit dat er geen schade is veroorzaakt.

Als er in deze situatie later toch een schademelding wordt gemaakt, geeft navraag bij de bezorgers de doorslag.

Bij twijfel aan de kant van de bezorgers wordt de claim alsnog in behandeling genomen. Wanneer bezorgers aangeven dat er zeker geen schade is veroorzaakt wordt de claim afgewezen.

Om deze redenen kunnen wij uw claim helaas niet in behandeling nemen.
    Marc
    BCC neemt geen enkele verantwoording in deze. Zij maken schade in mijn woning en beweren dat mijn moeder van 79 jaar (die voor mij thuis was om de wasautomaat in ontvangst te nemen) gezegd zou hebben dat de leuning al los had gezeten. Zij heeft daar niets over gezegd maar wel gezien dat de bezorgers erg moeite hadden de oude LG wasmachine naar beneden te sjouwen. Zij hebben de leuning van de trap geraakt Vind het heel laag van BCC zo hiermee weg te durft te komen. Koop niets meer bij BCC

Ook een klacht indienen over BCC?