Opgelost door BCC: Slechte afhandeling kapot geleverd product

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 264406
Gebruiker
Linn99
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na bestelling bij BCC van een koelkast is deze met deuken geleverd. direct gebeld en BCC kon niet die zelfde dag of eerst volgende werkdag koelkasten omruilen. Op volgend afgesproken tijdstip stonden bezorgers met wasmachine voor de deur??? weer klantenservice gebeld en weer kon de volgende werkdag geen omruiling plaatsvinden. ter compensatie kon ik 20 euro ophalen in het filaal waar aankoop is gedaan. Zit nu 2 weken zonder koelkast, heb 4 dagen vrij moeten houden voor 2 producten, heb bijna 2 uur met de klantenservice gebeld die ook pas na 10 minuten een keer de telefoon opnemen en ga niet 67 km rijden om 7,78 aan benzinegeld te betalen om 20 euro op te halen.

De oplossing

Snelle correcte levering koelkast het liefst asap in de avond,
Beloftes op website nakomen,
compensatie regeling.

1 reactie

  1. Auteur
    Linn99
    Datum
    Beste Judith,
    Het lijkt me heel raar dat ik voor 20 euro vanuit Den Haag helemaal naar Lisse moet rijden a 67 km en zo n 8 euro. Dat vond de filiaalmanager trouwens ook. Het was de klantenservice die dat vertelde. Een giftcard is ook niet op zn plaats omdat ik jullie winkel nooit meer zal bezoeken.

    Inmiddels ben ik met de filiaalmanager overeen gekomen dat er geld overgemaakt gaat worden. Dat lijkt me meer van deze tijd dan geld ophalen.

    Met vriendelijke groet,

    LM Sparnaaij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Linn99
Datum
Uiteindelijke oplossing
Fijn dat er een compensatie regeling is getroffen. Jammer dat bcc vanuit de klantenservice niet mee gaat in de tijd en aan kan bieden het geld over te maken. Het gedeelte belofte nakomen of een snellere oplossing bedenken heb ik niets over gehoord, jammer! Had graag willen weten wat ze daaraan gaan doen, wie weet zou ik dan mogelijk in de toekomst weer een klant kunnen worden bij de bcc. Helaas heb ik geen antwoord daarop gekregen en zal ik dus nooit meer naar bcc gaan!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen