Klacht BCC: Slechte levering en communicatie zogenaamd High Service

Klachtnummer
# 66091
Gebruiker
Petervisser
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vriezer en waterkoker besteld. Levering binnen 5 werkdagen staat er op de website. De bestelling was op 10-06 gedaan. Ik verwacht dus sop 17-06 mijn bestelde artikelen te ontvangen. Op deze dag ontvang ik echter niet mijn bestelde artikelen maar een mail van de BCC dat ze niet konden voldoen aan de gestelde 5 dagen levertijd. Ik wordt dus mooi op tijd geinformeerd....... Daarna heb ik telefonisch contact gehad met de BCC, het bleek dat de waterkoker niet meer te leveren was en dat ze daarom ook de vriezer maar niet leverden. Uiteindelijk afgesproken dat ik een andere waterkoker zou nemen die wel te leveren was en dat deze gelijk met de vriezer geleverd zou worden op 23-06. Op deze datum werd de vriezer inderdaad geleverd maar zat de waterkoker er niet bij. Ik nam aan dat deze misschien de dag erna kwam via POST.nl. Nu 02-07 nog steeds niks ontvangen, weer contact opgenomen met de BCC. Ze kunnen niet achterhalen waarom hij niet geleverd is maar hij kan as maandag 07-07 geleverd worden

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Wij hebben uw klacht gelezen en willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor de vertraging in uw bestelling.

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen