Klacht BCC: Slechte levering

Klachtnummer
# 422949
Gebruiker
M.s
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wasmachine en drogen besteld bij BCC, deze zou geleverd worden tussen 14:00 en 16:00. Om kwart over 1 word er gemeld dat ze vanwege een markt niet kunnen parkeren en er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden. Bij het maken van deze afspraak kan er geen rekening gehouden worden met een tijd waardoor we weer een week extra moeten wachten (levering is al ruim een maand te laat). Op dezelfde dag terug komen op het afgesproken tijdstip is ook absoluut geen optie. Slecht geregeld bij BCC...

De oplossing

Snelle oplossing en tegemoetkoming namens BCC

0 reacties

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen