Klacht BCC: Slechte nieuwe tv

Klachtnummer
# 266593
Gebruiker
PietPeters
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Op 10 juni 2017 een nieuwe tv (Philips) gekocht. Helaas na ongeveer drie weken gebruik van hij steeds uit. Terug naar de winkel in stad, daar wordt verteld dat we worden gebeld door Philips. Later belt iemand van BCC en wordt de klacht opgenomen, helaas worden de klachten alleen maar erger. We krijgen wel een leentoestel echter wisseling vindt pas plaats op 12 juli as. Nu doet de tv echter helemaal niets meer, dus gebeld met de klantenservice. Die doen uit eindelijk niets voor je, je moet zelf terug naar de winkel in stad in de hoop dat zij eventueel een leentoestel voor je hebben. Waarom is er dan een servicelijn? En kun je niet bellen met de winkel in de stad? Erg vreemd.
De medewerker van de servicelijn geeft aan dat je extra garantie erbij moet kopen, waarom dan, binnen één maand doet de tv niets meer, dat is toch niet normaal. Moet je daarom extra garantie kopen???
Ik kan dit niet meer volgen. Morgen toch maar naar de stad en hopen dat het lukt, kunnen we morgen weer tv kijken.

De oplossing


Dat BCC met een vervangend toestel komt zo spoedig als mogelijk!
Cq compensatie voor een aantal dagen geen tv en veel ellende.
Het liefst deze tv terug en een andere nieuwe die het wel doet.

1 reactie

  1. Auteur
    PietPeters
    Datum
    Helaas slechte communicatie met BCC, gelukkig nu wel de tv om kunnen ruilen voor een hele nieuwe in de winkel in Nijmegen centrum. Bedankt.

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen