Klacht BCC: Slechte service BCC en onbekwaam klantenservice

ed

Afgelopen Zondag een bestelling gedaan via de website van BCC. Gebruik gemaakt van de mogelijkheid het product in de Winkel op te halen, omdat gesuggereerd werd op de site dat het binnen 1 uur in de winkel klaar zou liggen.
Achteraf blijkt deze pas binnen 3 dagen na bestelling gestuurd te worden vanuit het magazijn naar de winkel. 1 Belofte waar zij al niet aanhouden.

Nu wil ik gebruik maken van mijn herroepingsrecht en het product retour sturen. Dit kan enkel via de MijnBCC, maar mijn bestelling staat er niet tussen. De klantenservice was ten eerste slecht bereikbaar en de personen die er werken zijn niet geschoold om Service te bieden aan een klant. Tot 3 keer toe konden ze de order niet vinden, 3 keer toe is er opgehangen in mijn oor en boden geen oplossing voor het probleem. Een simpele oplossing was dat men een retourlabel aanmaakt of dat ik de mogelijkheid had via MyBCC de retour te melden. Wat normaal het geval is!

Door het gebruik te maken van de afhaal service kan ik volgens BCC geen gebruik maken van het retour zenden via de post. Nu moet ik zelf weer 30 min rijden naar een winkel, wat mij weer tijd en geld kost. Ik kan er ook voor kiezen het op eigenkosten terug te sturen!!!!

Nu heb ik hen geld, tijd en moeite bespaard door het product in de winkel op te halen, maar het kost mij nu geld om gebruik te maken van mijn herroepingsrecht. Terwijl als ik het meteen thuis had laten bezorgd, was het wel mogelijk deze kosteloos terug te sturen. Ik mis ergens de logica en de service dat je zou verwachten van een dergelijk bedrijf. Zeker van een bedrijf dat zoveel concurrentie heeft en moet hebben van loyale klanten. Met zo'n service en omgang met klanten sta ik niet verbaast te kijken als BCC binnen een korte termijn failliet gaat.

Voor mij is dit de eerste keer en laatste keer dat ik bij BCC wat koopt. Bij een MediaMark, Coolblu, BOL.com word je gewaardeerd als klant en als er iets is doen zijn er alles aan deze op te lossen.

Kosten worden vergoed dat ik gemaakt hebt alsnog naar de winkel te gaan voor de retour en compensatie voor het feit dat ik 1.5 uur aan het bellen ben met een klantenservice dat niets kan bieden.