Klacht BCC: Slechte service een televisie binnen 2 en een half jaar 2 maal defect.

Klachtnummer
# 331800
Gebruiker
Jan E
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Paarse vlek in LG LED televisie net 32 maanden oud, Komen niet met een correcte oplossing, reparatiekosten bijna de helft wat de televisie kost, zeer slechte service.
Het filiaal wilt wel maar het hoofdkantoor niet, advies, indien u goede service wilt ga in ieder geval niet naar BCC.

De oplossing

De televisie gewoon maakt, zonder hoge fictieve kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BCC is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jan E
    Datum
    BCC reageert niet, zoals aan hun beloofd stuur ik deze klacht door naar Kassa.
    Nogmaals een zeer slechte service dit heb ik nog nergens eerder meegemaakt.

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen