Opgelost door BCC: Slechte service en bereikbaarheid helpdesk

Peter

Op 30 december 2020 een desktop gekocht bij BCC (680 euro)
Op 31 december de computer geïnstalleerd. Op 1 januari kreeg ik een mededeling dat de computer een Lenova update nodig had. Na het updaten moest de computer opnieuw worden opgestart echter is hij daarna niet meer aangegaan. Ook niet na diverse keren opnieuw opstarten. Dan neem je contact op met BCC en dan krijg je het advies (wat zij weer hebben gekregen van hun product specialisten van de verkoopafdeling) dat ik het menu in de computer moet wijzigen. Wat een geweldig advies als de computer niet opstart.
Op 7 januari krijg ik opnieuw een mail van BCC dat ik maar contact moet opnemen met Lenova en aan de hand van hun instructies moet handelen. Ook hebben zij het in die mail over mijn laptop terwijl ik een desktop heb gekocht.....
Heb intussen zelf de computer weer aan de praat gekregen door alles (2x) opnieuw te moeten installeren wat veel tijd kostte.
Slechte beurt van BCC en van Lenova.

excuses en betere bereikbaarheid helpdesk

BCC
    Goedemorgen heer Joëls,

Wat een vervelende situatie! Mijn excuses hiervoor.
    Fijn dat het apparaat inmiddels goed functioneert.

Ik begrijp dat u teleurgesteld bent in onze service.
    Als gebaar van excuus stuur ik een giftcard van €25,00.
    Ik hoop dat u dit op prijs stelt.

Marlies
    Team Customer Care

Peter
Heb eigenlijk zelf de klacht opgelost maar kreeg van BCC een waardebon van 25 euro. Erg coulant. Top!

Ook een klacht indienen over BCC?