Klacht BCC: slechte service waarbij mijn wasmachine tot twee keer toe niet is geleverd op de beloofde dag.

Lisanne

Twee weken geleden een wasmachine besteld bij BCC, vervolgens komen ze pas vijf dagen later met een beschadigde wasmachine. Mijn keuze valt voor een nieuwe ipv een vergoeding. Vervolgens kunnen ze pas weer vijf dagen later de wasmachine komen leveren en "er is niets wat ze daar aan kunnen doen" en "u had ook voor de vergoeding kunnen kiezen". Erg onbeleefde reactie als je het mij vraagt. Vervolgens komen ze op zaterdag tussen 8 en 10 's ochtends, waarvoor ik mijn wekker zet. Ze bellen om 5 voor 10 dat ze toch niet komen omdat de wasmachine niet is ingeladen. Boos bel ik de klantenservice van BCC op, waar ik geen begrip krijg. Ik kan woensdag weer terecht. Omdat dat niet is waar ik blij van wordt besluit ik de order te cancellen. Meneer aan de telefoon kan mij niet vertellen wanneer ik een bevestiging krijg van deze annulering en dat ik niet over twee uur weer hoef te bellen. Vervolgens krijg ik nog een smsje waarin ze aangeven dat ze een uurtje later zijn. Daarna word ik nog eens gebeld door een andere collega, of ik een nieuwe afspraak wil maken. Nergens staat aangegeven dat ik het wilde annuleren. Deze dame beloofd mij dat de bestelling wordt geannuleerd en ik binnen 10 dagen mijn geld terug krijg. Tot op heden nog geen bevestiging.. Erg slecht bedrijf die zijn afspraken niet nakomt, geen medeleven toont en niks voor je betekend. Er zijn genoeg opties die de BCC had kunnen bieden om mij toch nog tevreden te stellen, maar dat hebben ze niet gedaan. Kortom; bestel nooit bij BCC!!!!

Ik wil zsm een bevestiging van annuleren van mijn bestelling, mijn geld terug en dan ook het volledige geld terug en niet alleen van de wasmachine, maar ook van de bezorging.

BCC
    Goedemorgen,

Deze e-mail is naar u verstuurd:

Geachte mevrouw Eeltink,

Op Klachtenkompas.nl las ik uw klacht.

Wat een vervelende gang van zaken! Mijn oprechte excuses hiervoor.

De order is inmiddels geannuleerd. Het totaalbedrag wordt teruggestort op het betaalmiddel waarmee u betaald heeft.

Als gebaar van excuus wil ik een bloemetje sturen.

Ik hoor graag van u of u dit op prijs stelt.

Marlies

Team Customer Care

Ook een klacht indienen over BCC?