Klacht BCC: Slechte service. Slechte afhandeling van een klacht. Slechte klantenservice.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 51385
Gebruiker
R.K. Spelde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn bij BCC gekochte Home Theatre Set van Harman Kardon was na 4 jaar en 1 maand kapot, de CD/DVD's werden uitgeworpen. Ik heb deze set ter reparatie bij BCC aangeboden op 12-12-2013. "Tussen kerst en oud & nieuw heeft U het terug", werd mij verteld. Op 06-01-2014 had ik nog niks gehoord dus ben ik navraag gaan doen. Na wat heen en weer getelefoneer kreeg ik te horen dat de set niet meer te repareren was. Let wel: een Harman Kardon van net 4 jaar oud. Er werd ter plekke een rekensommetje gemaakt en mij werd een fractie van de waarde ter compensatie aangeboden. Dan moest ik wel alles wat ik van die set had inleveren (2 boxen en een woofer). Het kwam zo'n beetje op 1/3e van de nieuwprijs uit. Ik weigerde dat, omdat ik voor dat geld geen andere set kon aanschaffen. Dus wilde ik de CD/DVD-versterker terug hebben. Dan kon ik er immers een losse CD/DVD-speler op aansluiten. De versterker is echter foetsie! Mijn eigendom is weg!

De oplossing

Inmiddels heb ik van narigheid een andere geluidsinstallatie gekocht bij een andere winkel. Ik wil nu gewoon gecompenseerd worden. Een winkelkrediet hoef ik niet, want ik ben voorlopig even klaar met BCC.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BCC is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    R.K. Spelde
    Datum
    Belabberde afhandeling van mijn klacht. Bijvoorbeeld: een brief heeft er ruim 2 weken over gedaan om van Amsterdam Noord naar Schiphol te komen. De hele afhandeling heeft ruim 2 maanden in beslag genomen.
    'High service'? Laat me niet lachen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.K. Spelde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen