Klacht BCC: slome service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 144132
Gebruiker
A
Datum
13 reacties

Details

De klacht

op 1412 product ingeleverd bij bcc zoetermeer voor reparatie. . zou op 1512 naar de reaarateur worden gestuurd. is pas op 1812 verzonden lijkens statusoverzicht. waarom 4 dagen in de winkel laten liggen, en niet aan belofte gehouden. heb service plus contract en zit nu met de kerst waarschijnlijk zonder dvd speler en versterker.

De oplossing

als ik het product door de nodeloos verloren tijd niet voor de kerst terug heb, graag een vervangend exemplaar. ben terminaal ziek, dus belangrijk voor mij.

13 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Wij betreuren dat de Pioneer een defect vertoont.
    Het apparaat is op 16 december 2015 naar de goederenafhandeling op het hoofdkantoor verstuurd. Van daaruit gaat het naar de monteur.

    BCC streeft naar een doorlooptijd van de reparatie van ca. 20 werkdagen.
    Zodra het apparaat weer in ons filiaal Zoetermeer is, wordt u daarover geinformeerd.
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Wij betreuren dat de Pioneer een defect vertoont.
    Het apparaat is op 16 december 2015 naar de goederenafhandeling op het hoofdkantoor verstuurd. Van daaruit gaat het naar de monteur.

    BCC streeft naar een doorlooptijd van de reparatie van ca. 20 werkdagen.
    Zodra het apparaat weer in ons filiaal Zoetermeer is, wordt u daarover geinformeerd.
  3. Auteur
    A
    Datum
    3 dingen:
    - het statusoverzicht loopt kennelijk 2 dagen achter;
    - uw belofte van "zo spoedig mogelijke reparatie" komt dus neer op 20 (!) dagen, als streefgetal. ik schat de met reparatie gemoeide tijd in op minder dan een uur;
    - u gaat niet in op mijn verzoek om, gezien deze extreem lange periode, een (tijdelijk) vervangend product te leveren
  4. Auteur
    BCC
    Datum
    Wij kunnen helaas niet ingaan op uw verzoek tot een leenapparaat.
    Volledigheidshalve melden wij dat de doorlooptijd 20 werkdagen betreft.
  5. Auteur
    A
    Datum
    - uw voorstel tot afhandeling van mijn klacht luidt dus: wij gaan niet in op uw verzoek voor een leenapparaat., zonder erbij te zeggen waarom. niet . verder herhaalt u dat de reparatie (maar liefst) 20 dagen gaat duren.
    mijn vraag:
    - meent u serieus dat uw weigering van een leenapparaat een "voorstel tot afhandeling" is?


  6. Auteur
    BCC
    Datum
    Een leenapparaat is niet standaard. Wij proberen het reparatietraject zo snel mogelijk te laten verlopen.
  7. Auteur
    A
    Datum
    vandaag, 28 dec., meldt het statusoverzicht dat mijn product , bij de winkel ingeleverd op 14 dec. , nog steeds onderweg is naar de reparateur. 10 werkdagen dus. is dat ook STANDAARD voor BCC,, en vindt u dat echt een "zo snel mogelijk doorlooptraject"?
  8. Auteur
    BCC
    Datum
    Het spijt ons dat het voor u lang duurt.
    Het apparaat is op 24-12 verzonden naar de reparateur kebe pioneer.
    Wij hopen op een snelle afhandeling van deze reparatiecase en zullen u direct inlichten zodra het apparaat in het filiaal te Zoetermeer is.
  9. Auteur
    A
    Datum
    bcc belofte nr 5: we beschikken over een eigen technische dienst. zodat u snel en vakkundig wordt geholpen.
    de werkelijkheid: defect apparaat ingeleverd bij de winkel op 14 dec.
    op 4 jan. (na een wereldreis?) aangekomen bij de reparateur en in behandelin genomen.
    op 11 jan. nog steeds in behandeling,
    inmiddels dus 18 werkdagen onderweg, en nog niet gerepareerd.
    mijn vraag: verstaat BCC dit onder" snelle service dankzij eigen technische dienst" ?

    mijn vraag: noemt bcc
    op 1
  10. Auteur
    BCC
    Datum
    De laatste update van de reparatiecase luidt:
    "Loopwerk dient hersteld te worden."

    Dit is momenteel gaande.
    Zodra het apparaat terug in het filiaal is, wordt u hierover geinformeerd.
  11. Auteur
    A
    Datum
    op 14 dec. bracht ik mijn cd speler bij de winkel , waar geconstateerd werd dat het loopwerk hersteld moest worden. vandaag, exact een maand later, meldt u dat "het loopwerk hersteld moet worden". Dat wist ik dus al vanaf dag 1. En u meldt ook dat de reparatie nog moet beginnen.
    wat u niet doet is mijn vraag beantwootden. dus herhaal ik hem maar weer: is dit nu wat BCC verstaat onder uw BELOFTE nr.5: "snelle service dankzij eigen technische dienst" ? Dit keer graag een helder antwoord.
  12. Auteur
    BCC
    Datum
    Uw apparaat is ondertussen hersteld terug in het filiaal. Namens BCC bied ik mijn excuus aan voor de vertraging in het traject.
  13. Auteur
    A
    Datum
    voor een reparatie van krap een uur ben ik mijn cd-speler 5 weken kwijt geweest. terwijl bcc plechtig belooft dat ze supersnelle repararieservice verlenen dankzij eigen technische dienst.
    ook irritant is de wijze van communiceren op klachtenkompas. als je een vraag stelt krijg je geen antwoord, maar steeds weer het standaard riedeltje: "het spijt ons" ... " en we hopen" . Een dubbeldikke min dus, en de waarschuwing dat die snelle reparatieservice niks voorstelt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen