Klacht BCC: smart tv die nog steeds niet naar behoren werkt,zijn 3 reparaties verricht,en nog steeds werkt deze niet naar behoren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 112069
Gebruiker
smart
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Smart tv gekocht bij bcc,in 2 jaar tijd hebben ze 3 reparaties verricht,deze loopt regelmatig vast,zo vast dat ik gewoon de stekker uit de muur moet halen.2e probleem is dat deze zomaar plots inschakeld en na paar minuten weer uitschakeld.
Ik heb sofware update gedaan maar dit wil ook niet werken.
Voordat de garantie verliep heb ik Bcc en Samsung op de hoogte gehouden dat de tv nog steeds niet deugt maar helaas Samsung neemt mij niet serieus en BCC reageert niet




De oplossing

Tv heeft mij 800 euro gekost en heb totaal geen plezier aan beleeft,alleen maar ergenis.Hij was niet eens 2 jaar oud.

Wat ik wil is dat ik mijn geld terug krijg

6 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Graag ontvangen wij de kopieën van de reparatierapporten van de vorige drie reparaties, om uw situatie beter te kunnen beoordelen. U kunt dit digitaal versturen naar customercare@bcc.nl of per post naar:BCC Customer Care
    Postbus 75513
    1118 ZN Schiphol
  2. Auteur
    smart
    Datum
    ik heb alle rapporten opgestuurd
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Bedankt voor het versturen van de rapporten. Er is overleg geweest met Samsung en er is besloten het toestel te ruilen. Binnenkort wordt er contact met u opgenomen.
  4. Auteur
    smart
    Datum
    ik weet niet wat bcc bedoelt met inruilen?ik ben bereid om voor 800 euro andere toestel te nemen,maar ik wil absoluut niet dezelfde tv!
    ik wacht op telefoon of beter email van bcc
  5. Auteur
    smart
    Datum
    ik heb bcc gemaild,ik ga niet accoord met een restwaarde van €512,-

    want deze tv gaf al problemen in garantie periode.

    wil tv omruilen voor €800,- is mijn voorstel
  6. Auteur
    smart
    Datum
    het is verschrikkelijk om met een kapotte tv te zitten,van begin af aan!
    ik houd het kort,ik zal NOOIT iets bij bcc kopen,ik raad mensen ook aan om uit te kijken voordat je zo n domme keuze maakt als mij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
smart
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?