Opgelost door BCC: Smartphone niet geleverd ondanks belofte

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 156569
Gebruiker
jgevers
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Zaterdagavond 20 feb een Samsung A3 2016 Black besteld voor 239,-
Doorslag was voor mij de prijs, en het feit dat deze maandag geleverd zou worden.
dat kwam me goed uit, want dat is mijn vrije dag en dan kan ik zelf het pakket in ontvangst nemen. Woensdag zou ik het als kado gaan overhandigen, dus ruim op tijd.

Zondagavond ontvang ik nog een track en trace code van BCC dat het met DHL geleverd gaat worden. Kom dus goed. Of niet??....

Niet dus! Maandagochtend een sms dat vanwege storing de levering 2 dagen vertraagd is. Ok, kan gebeuren denk ik dan. Maar toch maar eens wat klantenervaringen op internet opgezocht. Oef, dat zijn er veel! Ik begin nu ook te twijfelen aan het smsje. Krijg ik mijn telefoon morgen of overmorgen, of wordt het nog veel later? Bijkomend probleem is ook dat ik het pakket niet in ontvangst kan nemen mocht DHL aan de deur komen. Ik ben immers alleen op maandag overdag thuis.

(einde deel1)

De oplossing

Levering op uiterlijk 26 feb. Lukt dat niet dan geld terug.
Wel erg jammer dat ik met lege handen sta, terwijl ik een mooie telefoon als kado had beloofd.

6 reacties

  1. Auteur
    jgevers
    Datum
    Deel 2:

    Klantenservice proberen te bellen, maar daar een 20 min in de wacht zonder iemand te spreken. Dan maar via facebook. Daar wel contact gekregen. Ik kreeg te horen dat mijn pakket onderweg was en uiterlijk woensdag bij me zou zijn.
    Dat heb ik bij DHL nagevraagd, maar het pakket was alleen maar aangemeld bij hun, nog niet in depot aangekomen dus.
    Het zou vandaag zeker niet geleverd worden.

    Daar sta ik dan dus vanavond. Zonder kado! BCC bedankt he :-(


    Dit wederom gemeld.
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Goedemorgen heer Gevers,

    Wat een vervelende situatie! Helemaal als het om een cadeau gaat.

    Ik ga het uitzoeken.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    Medewerker Customer Care
  3. Auteur
    jgevers
    Datum
    Beste Marlies,

    Ik heb reeds uitgebreid contact gehad met jullie social media klachtenteam.
    De GSM blijkt niet op voorraad te zijn. Maar op moment van bestellen dus wel. Er is mij beloofd dat ik mijn geld terug krijg binnen 10 werkdagen. 10 werkdagen? Dat is wel extreem veel. Ik kan binnen 24 uur over de hele wereld overboeken!
    Dus ik heb nu geen telefoon, en ik heb nog geen geld terug.
    Komt erop neer dat jullie dus 15 dagen over mijn geld kunnen beschikken en ik verbijsterd achter blijf.
  4. Auteur
    jgevers
    Datum
    Laatste kans om het een beetje goed te maken: Mijn geld voor 1 maart overboeken.

    Maar, jullie zijn wel een klant kwijt!
  5. Auteur
    jgevers
    Datum
    Zojuist gebeld door BCC. Ze sturen me een kadobon twv 20 euro, en mijn creditering wordt komende week in orde gemaakt.

    Toch een pleister op de wond.

    Online bestellen ga ik niet meer doen. Maar de winkel in Rosmalen zal ik zeker nog bezoeken.

    Opgelost!
  6. Auteur
    jgevers
    Datum
    Netjes afgehandeld uiteindelijk. Alleen wel jammer dat het via klachtenkompas onder de aandacht moest komen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jgevers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen