Opgelost door BCC: sony kd55x8505b waar je niks mee kan net 1 jaar oud

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 258098
Gebruiker
anil bektas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb 01-04-2016 een sony kd55x8505b tv gekocht maar helaas werk de tv niet naar behoren al meerdere mallen monteur van ce repair maar tot heden niet naar een oplossing geleid zenders die na een tijdje traag worden
vervolgens woude eerst kijk app met moeite starten netflix valt weg tijdens kijken geeft regelmatig aan deze service niet mogelijk

vandaag kom ik er achter dat er van ruim 350 aps nog geen apps 20 werken
ik vind het schandalig voor een tv van 1189.00 euro

ik voeg er een links bij heb opgenomen wat de probleem is
https://youtu.be/R2gKK3Qh5Bk

er is al 2 keer een moneur geweest heeft niet tot oplosing geleid nog erger ik kan 98 procent van de apps niet gebruiken krijg de melding not found

De oplossing

ik heb er geen vertrouwen mee in dat het goed komt

ik wil een deugelijke product die wel naar behoren werkt

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Anil Bektas,

    Wat vervelend dat uw tv een defect vertoont.
    Wij ontvangen graag kopieën van de reparatierapporten zodat we uw klacht beter in behandeling kunnen nemen. Dit mag u versturen naar customercare@bcc.nl.
    We zien dit graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Mieke
    BCC

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anil bektas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Is de klacht opgelost? heb ik nee aan gegeven omdat u er nog mee bezig bent maar ik heb u zo juist een mail gestuurd zou u mijnook telefonich willen bellen 0685866569
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen