Klacht BCC: Stofzuiger voet kapot

Anouk

Ik heb 3 weken geleden mijn stofzuifer voet bij bcc gebracht omdat die kapot was na 3 weken wachten neem ik telefonisch contact op om te vragen hoelang het nog gaat duren en of er geen mogelijkheid js om een andere voet te kopen omdat ik geen andere stofzuiger heb en die ik zolang van bcc heb gehad zo slecht zuigt
Krijg ik als antwoord dat ik niet moet zeuren en dat het wel 21 werkdagen kan duren
Daar ik.altijd alles koop bij bcc vond ik dit wel erg kort door de bocht resultaat ik kan dus al 3 weken niet stofzuigen

Een andere voet voor de.stofzuiger desnoods een andere kopen want het duurt wel erg lang

BCC
    Beste heer, mevrouw Vissenberg,

Allereerst excuses voor uw lange reparatietraject. Ik heb inmiddels contact opgenomen met de reparateur. De reparateur heeft, op mijn verzoek, de zuigmond vervangen en heeft het per direct teruggestuurd naar het filiaal.

Het goede nieuws is dan ook dat je stofzuigervoet in het filiaal is aangekomen. Ik nodig je van harte welkom in het filiaal zodat je je stofzuigervoet kan ophalen.

Nogmaals excuses voor het lange wachten, maar ook voor de medewerker die op een hele vervelende wijze jou heeft gesproken. Ik zal je klacht natuurlijk aankaarten met de medewerker!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan zie ik je bericht graag tegemoet.

Akar / Customer Care

Ook een klacht indienen over BCC?